"Over The Edge" as written by Greg Bergdorf, Justin Mauriello, Ali Tabatabaee, Edwin Udhus and Ben Osmundson....
She wants to know where I've been
She's got the gloves on again
She thinks she's smooth now I'm saying
I'm not going down (I'm not going down)
You say this ain't the end to me
Fall down, pull the rug under me
Feels like I'm falling but I tell you
I'm not going down
One day, you'll be the end of me
Go blind, pull the wool over me
Feels like I'm falling but I tell you
I'm not going down
Because you push me over the edge
Tired of wasting my time, tired of wasting my breath
Because you push me over the edge
Tired of wasting my time
And you're putting me through this again (through this again)
She wants to fight and I've been drinking
We put the walls up again
I know she's right that I'm tripping
But I'm not going down
Repeat Chorus
Because you
Never did try
Never did look to see that I'm alright (whoa)
Because you're
Always right
Gotta fight
Always want to know (whoa)
Because you


Lyrics submitted by Bejiita

"Over the Edge" as written by Greg Bergdorf, Justin Mauriello, Ali Tabatabaee, Edwin Udhus, Ben Osmundson

Lyrics © Royalty Network

Lyrics powered by LyricFind


Over The Edge song meanings
Add your thoughts

7 Comments

sort form View by:
  • 0
    General Commenti think its about how the guys girlfriend keeps "pushing him" over the edge, and hes sick of backing off.
    punkrocprinces91on October 30, 2004   Link
  • 0
    General CommentI totally agree, this song rocks!
    Nose_Over_Tailon February 25, 2005   Link
  • 0
    General Commentsong rocks....'nuff sed.....
    batista_bombon April 24, 2006   Link
  • 0
    General Commentits about a over supscions gf
    lostinmetalon December 16, 2006   Link
  • 0
    General Commentawesome song! and yeah, the song is kinda self-explanitory. the guy is sick of his gf pissing him off of whatever reason. he tried to hide it. the girl keeps putting him down, and all that anger is built up inside of the guy, he eventually reaches his boiling point, and finally tells her he's sick of all the problems she's giving him.

    idk, this is my interpretation of this song.
    Gitaroo808on November 03, 2007   Link
  • 0
    General Commentawesome song! and yeah, the song is kinda self-explanitory. the guy is sick of his gf pissing him off of whatever reason. he tried to hide it. the girl keeps putting him down, and all that anger is built up inside of the guy, he eventually reaches his boiling point, and finally tells her he's sick of all the problems she's giving him.

    idk, this is my interpretation of this song.
    Gitaroo808on November 03, 2007   Link
  • 0
    General CommentI can relate to this song, but 'she' in this case is my mother, heheh.
    fioteon October 08, 2010   Link

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top
explain