Put me in your suitcase
Let me help you pack
'Cause you're never coming back
No, you're never coming back

Cook me in your breakfast
And put me on your plate
'Cause you know I taste great
Yeah, you know I taste great

At the hop, it's greaseball heaven
With candy pants and Archie too

Put me in your dry dream
Or put me in your wet
If you haven't yet
No, if you haven't yet

Light me with your candle
And watch the flames grow high
No, it doesn't have to try
It doesn't have to try

Well, I won't stop all of my pretending
That you'll come home
You'll be coming home someday soon

Put me in your blue skies
Or put me in your grey
There's gotta be some way
There's gotta be some way

Put me in your tongue tie
Make it hard to say
That you ain't gonna stay
That you ain't gonna stay

Wrap me in your marrow
Stuff me in your bones
Sing a mending moan
A song to bring you home


Lyrics submitted by bootu

At the Hop Lyrics as written by Devendra Banhart Andy Cabic

Lyrics © HIPGNOSIS SONGS GROUP, BMG Rights Management

Lyrics powered by LyricFind

At the Hop song meanings
Add Your Thoughts

26 Comments

sort form View by:
  • +1
    General Commentit means to me that he is so attached to this person that he is trying to bury the memories in his deepest secret parts. "wrap me in your marrow" means that he wants to be close even tho they are separated. and he is trying to leave a part of him with them because he knows he is going to lose them. it is beautiful and sad/
    thegirlmostlovelyon April 05, 2005   Link

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top