Hola, hola, eh eh
Hola, hola, eh eh
¿Cómo cómo están? Mabuti
¿Cómo cómo están? Mabuti
Hola, hola, eh eh
Hola, hola, eh eh
¿Cómo cómo están? Mabuti
¿Cómo cómo están? Mabuti

Hot damn, girl you gotta work it
Make sure he's worth it
Go rock that body
Make sure he's perfect
Go ahead and twerk it
Do it repurpose
Make me say "Oh, God" like a Sunday service

I like the way you do it
The way you break it down make me wanna go pursue it
Sa iyong galaw, hindi 'ko matiis na 'di mapatanaw
I like the way you drop it, writin' on your booty it's my number one topic
Ako'y natulala, para bang nagayuma sa katawan mong maganda
I like the way you shake it
Baby if you're hot, why don't you go and get naked (yeah, yeah)
I like the way it jiggle, wigglin', wigglin', wigglin', re

Hola, hola, eh eh
Hola, hola, eh eh
¿Cómo cómo están? Mabuti
¿Cómo cómo están? Mabuti
Hola, hola, eh eh
Hola, hola, eh eh
¿Cómo cómo están? Mabuti
¿Cómo cómo están? Mabuti

Hot damn, shake it all around (hah)
No, we ain't trippin', got enough to go around (hah)
Call it European in the crib or in a mount' (hah)
Cap it at one thousand with a million dollar sound (hah)
You know, but you actin' like you don't (don't)
Charge a quarter mill' for a song (song)
Pull up to the club, what you showin'? (Showin')
Fast money, long nights, wake up early mornin' (mornin')
Young boss, front line, lookin' like a dealer (hah, dealer)
OG brown bag, smokin' like a wheeler (hah, wheeler)
Smokin' that Obama ('bama)
Spendin' half a milli' or I'ma time her (hah)
She don't like 'em shoes if they don't got no comma (hah)
Coup with the head blowin' off Nirvana (hah)

Hola, hola, eh eh
Hola, hola, eh eh
¿Cómo cómo están? Mabuti
¿Cómo cómo están? Mabuti
Hola, hola, eh eh
Hola, hola, eh eh
¿Cómo cómo están? Mabuti
¿Cómo cómo están? Mabuti

Hot damn, girl you gotta work it
Make sure he's worth it
Go rock that body
Make sure he's perfect
Go ahead and twerk it
Do it repurpose
Make me say "Oh, God" like a Sunday service

I like the way you serve it
Girl take my money 'cause you know you deserve it
Galing mo magdala, kabog lahat sila, pwedeng pwede talaga
Baby, those real? (Uh huh)
I don't give a fuck 'cause I love how they feel
Ginagawa ba 'yan? Kung ano man, gusto ko pa rin 'yan
I like the way you say it
Sa iyong mga bulong, lalo pang napapaakit (yeah, yeah)
I like the way it jiggle, wigglin', wigglin', wigglin', re

Hola, hola, eh eh
Hola, hola, eh eh
¿Cómo cómo están? Mabuti
¿Cómo cómo están? Mabuti
Hola, hola, eh eh
Hola, hola, eh eh
¿Cómo cómo están? Mabuti
¿Cómo cómo están? Mabuti

Ma Mabuti


Lyrics submitted by Mellow_Harsher

"MABUTI" as written by Brian Sherrer Allan Pineda

Lyrics © Peermusic Publishing, Kobalt Music Publishing Ltd.

Lyrics powered by LyricFind

Mabuti song meanings
Add your thoughts

No Comments

sort form View by:
  • No Comments

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top