Lemme hear you say "Hey Ms. Carter" (Hey, Ms. Carter!)
Say, "Hey, Ms. Carter!" (Hey, Ms. Carter!)
Give me some!

See me up in the club with fifty-eleven girls
Posted in the back, diamond fangs in my grill
Brooklyn brim with my eyes sittin' low
Every boy in here with me got that smoke
And every girl in here got to look me up and down
All on Instagram, cake by the pound
Circulate the image every time I come around
G's up, tell me how I'm lookin' babe

Boy this all for you, just walk my way
Just tell me how it's lookin' babe, just tell me how it's lookin' babe
I do this all for you baby just take aim
And tell me how it's lookin babe, and tell me how it's lookin' babe
Lookin' babe

Drop the bass, mane, the bass get lower
Radio say speed it up I just go slower
High like treble, pumping on them mids
Ya man ain't never seen a booty like this
And why you think ya keep my name rollin' off the tongue
'Cause when he wanna smash, I'll just write another one
I sneezed on the beat and the beat got sicker
Yoncé all on his mouth like liquor
Yoncé all on his mouth like liquor
Yoncé all on his mouth like liquor
Yoncé all on his mouth like liquor
Like, like liquor, like, like, like liquor
Yoncé all on his mouth like liquor
Yoncé all on his mouth like liquor
Yoncé all on his mouth like liquor
Like, like liquor, like, like, like liquor

(Yoncé all on his mouth like liquor)
(Like, like liquor, like, like, like liquor)
Beyoncé, Beyoncé?
Are you happy to be in Paris? (Are you happy to be in Paris?)
Beyoncé, Beyoncé? Beyoncé, Beyoncé?

Driver roll up the partition please
Driver roll up the partition please
I don't need you seeing 'Yonce on her knees
Took forty-five minutes to get all dressed up
We ain't even gonna make it to this club
Now my mascara running, red lipstick smudged
Oh he so horny, yeah he want to fuck
He bucked all my buttons, he ripped my blouse
He Monica Lewinski'd all on my gown

Oh there daddy, daddy didn't bring the towel
Oh baby, baby we slow it down
Took forty-five minutes to get all dressed up
We ain't even gonna make it to this club

Take all (take all)
Of me (of me)
I just wanna be the girl you like, girl you like
The kind of girl you like, girl you like
Take all (take all)
Of me (of me)
I just wanna be the girl you like, girl you like
The kinda girl you like is right here with me
Right here with me, right here with me, right here with me, right here with me

Driver roll up the partition fast (partition fast, partition fast)
Driver roll up the partition fast
Over there, I swear I saw them cameras flash
Handprints and footprints on my glass
Handprints and good grips all on my ass
Private show with the music blasting
He like to call me Peaches when we get this nasty
Red wine drip, talk that trash
Chauffeur eavesdropping trying not to crash

Oh, there daddy, daddy now you ripped my fur
Oh, baby baby be sweating out my hair
Took 45 minutes to get all dressed up
And we ain't even gonna make it to this club

Take all (take all)
Of me (of me)
I just wanna be the girl you like, girl you like
The kind of girl you like, girl you like
Take all
Of me
I just wanna be the girl you like, girl you like
The kinda girl you like is right here with me

Right here with me, right here with me, right here with me, right here with me

Hello!
Est-ce que tu aimes le sexe?
Le sexe, je veux dire: l'activité physique
Le coït. Tu aimes ça?
Tu ne t'intéresses pas au sexe?
Les hommes pensent que les féministes détestent le sexe
Mais c'est une activité très stimulante et naturelle que les femmes adorent

Take all
Of me
I just wanna be the girl you like, girl you like
The kind of girl you like, girl you like
Take all
Of me
I just wanna be the girl you like, girl you like
The kinda girl you like
Right here with me, right here with me, right here with me, right here with me

Hello!


Lyrics submitted by Mellow_Harsher, edited by Obeyy

"Partition" as written by Beyonce Gisselle Knowles Justin R. Timberlake

Lyrics © Universal Music Publishing Group, OLE MEDIA MANAGEMENT LP, Sony/ATV Music Publishing LLC, Warner Chappell Music, Inc.

Lyrics powered by LyricFind

Partition song meanings
Add your thoughts

3 Comments

sort form View by:
  • +1
    General CommentBeyonce smokes mid? She makes too much money for mid...
    crunchmarioon March 03, 2014   Link
  • +1
    My OpinionThere's no desire expressed for her man, just her pleasure in servicing him. Plays to the stereotype of female sexuality being about the vanity of being desired rather than the humility of desire, even though on the surface she's giving rather than receiving.
    Odeon March 18, 2014   Link
  • 0
    General CommentBeyonce, Illuminati queen =

    Beyonce's words:
    when I'm on stage, it's not me; it's this other person, Sascha.

    Blood sacrifice (book of the law A.Crowley) same as blood bathing (Kim Kardashian...) to maintain their youth....

    A lot of celebrities do it. Some don't even know they're used/ puppets. I stopped listening to shitty celebrities like them last year, when I realised what was going on. It's a fact, not rumors.
    Wtfudon May 12, 2014   Link

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top