sort form Submissions:
submissions
Kane – Let it be Lyrics 14 years ago
I was forced to breakup with my fiancee/bestfriend because he was doing drugs and i just couldn't handle it anymore and for some reason this song always stuck out and made so much sense to me.

submissions
The Rolling Stones – Emotional Rescue Lyrics 16 years ago
good god! does no one have ANYTHING to say about when he actually 'talks' towards the end of the song... oh my. am i the only one that gets pleasure out of that? hahaha i love itttt

no matter how many times i've heard it already... every time i hear it... get the mop out, haha

submissions
Shinedown – Burning Bright Lyrics 16 years ago
everything's going down and he's stuck in the middle of all of it still trying to pretend that he's ok because he doesn't know how to tell anyone else

submissions
Lonestar – I'm Already There Lyrics 16 years ago
all i have to say is...AWWWWWWW *tear* AWWWWWWW

such a sweet/sad song

submissions
The Tea Party – Wishing You Would Stay Lyrics 16 years ago
i just want to say WHAT THE FUCK. i posted all of the new tea party shit yet, it's saying that someone else did. it's really not THAT big of a deal, but it is somewhat. if i posted it...why does it say that someone else did?

submissions
Black Sabbath – A National Acrobat Lyrics 16 years ago
i love this song, i never really knew what it was about but i was always some what drawn to it...and now that i know what it's about,,it's really weird because i always joke about how we're 'the chosen one's' haha and now....it makes sense.

submissions
Britney Spears – I'm Not a Girl, Not Yet a Woman Lyrics 16 years ago
everyone's got their own opinions and for all those people that are sticking up for britney spears....thats great, i'm sure she'll acknoledge you in her next cd or at her funeral or some shit. but anyways, yeah this site is all about people's opinons....and personally, britney spears is/was just CREATED for money purposes. like i said before, there might be some talent somewhere in there but....its very doubtful. she sucks.....and just for all you special people out there that think you know her or something.....tell her there's an opening downtown....one of the neighbourgood sluts/hookers died

submissions
Britney Spears – (I Can't Get No) Satisfaction (Rolling Stones cover) Lyrics 16 years ago
this is horrible and sad and pathetic all rolled into one big heaping pile of garbage and shit

the stones....the poor stones

submissions
Mindless Self Indulgence – I Hate Jimmy Page Lyrics 17 years ago
oh yeah, let me just say...being a faggot *two thumbs up for morons* thats talent

submissions
Mindless Self Indulgence – I Hate Jimmy Page Lyrics 17 years ago
alright, led zep and pink floyd and the stones and all the GOOD REAL SHIT is the only REAL SHIT. everything else is a rip off of the original. i think mindless is great but seriously dude, how much fucking effort could it possibly take to sit around make songs about fucking midgits and getting it in the ass? seriously. mindless is talented...but in a completely different way than all the good real shit. 0zzy, pink floyd, stones, led zep, ac/dc, hendrix, doors....they started the shit out. completely original. then mindless comes along and sings about fucking other dudes and midigts and how much everyone else sucks...hmmm. i dont know man

submissions
The Verve – Lucky Man Lyrics 17 years ago
why did the stones sue them? i read something about the verve 'stealing' a part of a stones song....which one?

submissions
AC/DC – Let Me Put My Love Into You Lyrics 17 years ago
awesome...rough sex?

submissions
Richard Ashcroft – You On My Mind In My Sleep Lyrics 17 years ago
to me, this song's about the moment when you realize wow maybe i really do love this person. 'on my mind in my sleep' that's a whole lot of thinkin to be doing about one person, ya know

submissions
Mindless Self Indulgence – Wack Lyrics 18 years ago
hey i like this site so feck off. there's just some morons that dont know what the fuck they're talking about or doing when they post lyrics. so FECK

submissions
Ozzy Osbourne – Gets Me Through Lyrics 18 years ago
this song reminds me of thunder underground so much. whenever i hear it, thats all i can think of and hear in my head

submissions
Mindless Self Indulgence – Wack Lyrics 18 years ago
so were you like taking these notes while he was singing or something??? because if it's not on a cd and only live....how the feck do you know?

submissions
Mindless Self Indulgence – Wack Lyrics 18 years ago
this song is killer but i can't find what cd it is from. can someone please help me. spanx

submissions
Manfred Mann – Blinded by the Light Lyrics 18 years ago
i always thought it was "revved up like a duche into the owner in the night"
maybe it's just me tho..probably
anyways this song is killlller

submissions
Savage Garden – To The Moon And Back Lyrics 19 years ago
i can relate 100%

submissions
David Gray – Babylon Lyrics 19 years ago
i know exactly what you mean jdeeregirloh. i'm still goin through it but i've realised that i shouldn't be pushin him away because of it and only now am i comin around to seeing that...it's for real and so is he. this song just makes me think about him and alll of the crazy stuff like that. dont know why but ah well

submissions
Staind – Mudshovel Lyrics 19 years ago
the song is pretty self explanitory but to me it's just about stupid people and fuked up games they play , until one day it comes back on them

submissions
Incubus – I Miss You Lyrics 19 years ago
this song is completely shibby. i can relate to the lyrics 100%. (as can everyone and anyone at some point in their lives)

submissions
Eve – Let Me Blow Ya Mind Lyrics 19 years ago
shan: this song is gay, she is gay, this song is about nothing at all and was just an excuse for people to try and look good in a video but she's on crack

submissions
Staind – Epiphany Lyrics 19 years ago
this is the first song that attracted me to the cd. my friend had the cd and played this song and it's the reason why i bought the cd. to me this song is about...well...it always being crap in your head. i love it. i couldn't explain it better. and the way he sings it...just amazing

submissions
The Verve – Lucky Man Lyrics 19 years ago
i agree, richard ashcroft is brill
this song to me is about coming to terms with what/who you are and loving it because it's all good

submissions
O-Town – Liquid Dreams Lyrics 19 years ago
lol
hmmm so liquid dreams eh, ok i think thing song is about the unpubesent fuks needing to get laid so they just fantasize about chicks they can't have because that's how loserish and pathetic they are...not to mention gay...come on now...O-Town???? you know O (hoop it) town, O (god your gay) town, o (you just got fuked up the ass) town....yep that's them
but hey, just my opinion

submissions
Soulfly – Boom Lyrics 19 years ago
My fighting song. Don't fuck with me and my friends is the perfect line. It's true that you don't fuck with me and my friends. It's about people who are fake and try so hard to be down with you, but to no avail. they turn out more fake than ever. Boom wut you got?!

submissions
Incubus – The Warmth Lyrics 19 years ago
This song reminds me when my grandfather passed away. Experience the warmth before you grow old. It was the perfect example of my grandfather, experience everything you possibly can before it's too late, and don't let society get in the way. Not everyone here is that fucked up and cold. There are ppl in this world who do care, but don't let them rest of them get you down.

submissions
The Smashing Pumpkins – Mayonaise Lyrics 19 years ago
Siamese Dream just proves how much of a musical genius Billy Corgan is. Mayonaise is my favourite song of all time. This song hits me harder than a ton of bricks. When I saw it live, it was the happiest day of my life. Full of passion, sadness, and utter genius. I miss the Pumpkins with all my heart. But soon I will forever have The Smashing Pumpkins etched upon this canvas that I call my body, but they will forever be etched upon my musical soul.

submissions
Britney Spears – I'm Not a Girl, Not Yet a Woman Lyrics 19 years ago
ok first off, i understand that everyone's got their own opinions but shit toolapc, chill . i believe that "sexy" can be whatever you want but i'm sorry, britney isn't sexy. she was MADE to look that way, with lots of money and lots of people doing it for her. and as for talent, she might have some and i give you that but as to say that she's "talented" i wouldn't. maybe on mickey mouse club or some shit like that but nah. being a "talented" musician consists of...writing your own music, playing your own instruments, singing (yes that includes LIVE as well), and just being yourself. not what the dam media and pop shit makes you. and all britney is orhas been is a bad role model for the millions of little girls that look up to her and a shitty source of entertainment...except for a few guys that are like "wow...fake tits shaking across the screen"<< BUT like i said, she does have some talent. not fully

submissions
Trik Turner – Friends and Family Lyrics 19 years ago
everytime i hear this song it just makes me think so much about life and all that other shit. i love it though. the lyrics are awesome and it's great for people like me that can relate to them

submissions
Coldplay – Yellow Lyrics 19 years ago
i think this song is about a d00d that will do anything for this chick because she's (in his eyes) just so amazing (yellow...bright...good...powerful) kind of thing
but who knows

submissions
Dynamite Hack – Boys In The Hood Lyrics 19 years ago
hahaha this song makes me howl everytime i hear it. reminds me of those little 8 year old kids that try to be all thuggish and hardcore. its howlz

submissions
Sublime – What I Got Lyrics 19 years ago
shibby tune. from the first time i heard this song it's been my favourite and my anthem
"Fuckin and fighting, it's all the same."
soooo true. this song's primo to just yell at people when you're all bombed, ye rock on

submissions
Aslan – Crazy World Lyrics 19 years ago
to me this song is about someone that really cares about you trying to protect you from things because they know how weak you are

submissions
KoЯn – Trash Lyrics 19 years ago
this song is primo. i think it's about a deep desire or hunger...but in a dark kind of way. kind of like he wants the person and then he doesnt
shibby song to rock out to and get all your anger out

submissions
Limp Bizkit – Rollin' (Air Raid Vehicle) Lyrics 19 years ago
this song...hmmm fred durst...hahahaha. he should just stop POSIN POSIN POSIN. he's a fuckin sell out. he bitches about the materialized world of pop and love and all that shit and then he gets people to buy into his materialized world of hate and garbage like that. and wh0a i'm not sayin i like pop but shit...this song...mindaswell be pop...it's SHIT. he should be more intrested in the MUSIC and not people wearing the exact same outfits he wears or having little dances to go with his songs. like i said....
stop posin posin posin
ass up and ass down
tell me how hard you want it now!

submissions
Eminem – The Way I Am Lyrics 19 years ago
eminem's alright but he's not that big and great as he thinks he is. i like a few of his songs and he does have some talent but some of his songs (i'm forced to listen to because of some people that like him) i cant stand. it's like shit you are what you made yourself so stop whining and bitching and for fuck sakes stop grabbing your dick...yes it's still there (or is it that it's just so small he has to keep checking)
hehe ok i'll stop
but like i said, yeah he's got some talent

submissions
Gabrielle – Out Of Reach Lyrics 19 years ago
i totally agree with sunny. this song has alot of meaning to me and that pretty much sums it all up

submissions
Tool – Maynard's Dick Lyrics 19 years ago
this song is awesome, everytime we're all bombed or trippin...we always seem to manage to end up singin it. i love the riffs
primo

submissions
Lifehouse – Everything Lyrics 19 years ago
this song is primo. i've never really thought about it with that god outlook on it. but that's kewl to think about. to me this song has alot of meaning because it says almost everything i can't about one guy in particular. i especially like the beginning because it's so slow and peaceful. sweet

submissions
The Smashing Pumpkins – Disarm Lyrics 19 years ago
i like the idea of an abandoned person contemplating suicide. thats what i get from this song, totally relate

submissions
The Flys – Got You (where I Want You) Lyrics 19 years ago
Oh hey do you know that I can dance
Could we talk for a while ----i'm pretty sure that's supposed to be maybe we could tap for a while. i'm not SURE but i'm thinkin it's supposed to be

awesome song

submissions
Live – Lightning Crashes Lyrics 19 years ago
i agree with you completely gage. this is one song that i never get sick of and never will.when i listen to it, i just get this feeling of peace and i just sit there (usually pretty baked) and just think about everything

submissions
Dave Matthews Band – Crush Lyrics 19 years ago
wicked song, it's so sweet but at the same time it's one of those pick you up songs.

submissions
Incubus – The Warmth Lyrics 19 years ago
fuckin wicked song. i love the guitar in it. and the lyrics are just awesome. brandon boyd for prez. haha. incubus rocks

submissions
Khmer Kid – Smoke Weed Lyrics 19 years ago
smoke weed...awesome song to toke to

submissions
Craig David – Walking Away Lyrics 19 years ago
awesome song. i especially like when he sings this song live because he adds in on an awesome freestyle. it's on kazaa and morpheous and stuff so you should download some

submissions
James – Laid Lyrics 19 years ago
ahh this song kills me. it's howlz

submissions
Default – Wasting My Time Lyrics 19 years ago
good song but i too heard that the cd is shit

* This information can be up to 15 minutes delayed.