"Tijuana Lady" as written by and Ian Thomas/blackburn Ball....
Take me down to where you hide
Lay me down, lay me down inside
What use now, hold back this pacific tide

Tijuana lady where did you go?
I been chasin' you around old mehico
Gonna find my way back to San Diego

Baby where'd you hide?
Take me down to where you hide
Play me around, leave me all your sadness
Make no sound, 'cause I know you'll lie

Tijuana lady, let's take it slow
I know that I'm no head honcho
I'll keep you warm in my silky poncho

Tijuana lady where did you go
I heard you lost a last sombrero
Tijuana lady which way d'you flow
I'm a el mariachi desperado

Where'd you hide
Tell me where'd you hide

Enchilada desperado days
Senorita come back and meet me again
Buena vista, senorita, yeah
I love you so come back, be with me again

Lyrics submitted by H-bomb

"Tijuana Lady" as written by Benjamin Joseph Ottewell Ben Ottewell

Lyrics © Warner/Chappell Music, Inc.

Lyrics powered by LyricFind

Tijuana Lady song meanings
Add your thoughts


sort form View by:
  • +1
    General CommentWhen the intro finishes and the song begins in this is really one of the best drops ive ever heard. Purely magical. Can not hear this song enough!
    andy78on September 19, 2015   Link
  • 0
    General CommentI cant love this song enough....amen.
    H-bombon July 05, 2002   Link
  • 0
    General Commentthis song is about goin to mexico to buy drugs.....amen
    sally_cinnamonon August 18, 2002   Link
  • 0
    General Commentthis is my favorite gomez song. this is such an awesome song. san diego!!! wooo woo. ugh... i dont get where in the hell he emplies getting drugs down in TJ. so i dunno what the hell you people are talkin about. obviously he found someone in TJ and maybe shes just a fling, but its one of those things that he'll always remember her face. maybe... either way this is a great song.
    WatermelonOfJoyon September 29, 2002   Link
  • 0
    General CommentF*ck yeah.
    selftitledalbumon April 10, 2003   Link
  • 0
    General CommentF*ck yeah.
    selftitledalbumon April 10, 2003   Link
  • 0
    General CommentI have a Live Version called Tjualsaka Lady,
    Its very very emotional
    And i love it soooooooo Much
    AmAlanWilliamson June 22, 2003   Link
  • 0
    General Commentthis song reminds of make out sessions in a car and sex in the afternoon.
    danielladaniellaon January 23, 2007   Link
  • 0
    General CommentSo pretty and beautiful and just so... loving.
    feel me loudon October 28, 2007   Link
  • 0
    General Commentthe last time Andrea come to San Diego
    we went to Tia Juana
    Matt Holckon October 28, 2007   Link

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top