"S Club Party" as written by Mikkel S Eriksen, Hugh Atkins, Hallgeir Rustan and Torerik Hermansen....
S Club
Get down tonight, c'mon, yeah, get down tonight uh huh
Everybody get down tonight, c'mon
S Club (there ain't no party like an S Club party)
Gonna show you how
Everybody get down tonight
S Club (there ain't no party like an S Club party)
Gonna take you high
Shake your body from side to side

Finally Friday night
Feelin' kinda good, looking alright
Gotta get moving can't be late
Gotta get grooving just can't wait
Hey, get the feeling, get the feeling
Push the ceiling, push the ceiling
Player haters (player haters)
Get ready everybody 'cause here we go

S Club (there ain't no party like an S Club party)
Gonna show you how
Everybody get down tonight
S Club (there ain't no party like an S Club party)
Gonna take you high
Shake your body from side to side

Ooh ooh, wave your hands in the air
Ooh ooh, like you just don't care
Ooh ooh, there's a party over here
Ooh ooh, there's a party over there

Tina's doing her dance
Jon's looking for romance
Paul's gettin' down on the floor
While Hannah's screaming out for more
Want to see Bradley swing
Want to see Rachel do her thing
Then we got Jo, she's got the flow
Get ready everybody, 'cause here we go

S Club (there ain't no party like an S Club party)
Gonna show you how
Everybody get down tonight
S Club (there ain't no party like an S Club party)
Gonna take you high
Shake your body from side to side

Ooh ooh, wave your hands in the air
Ooh ooh, like you just don't care
Ooh ooh, there's a party over here
Ooh ooh, there's a party over there

Ooh ooh, wave your hands in the air
Ooh ooh, like you just don't care
Ooh ooh, there's a party over here
Ooh ooh, there's a party over there

Ghetto Boys make some noise
Moochie Mama show you nanas

S Club (there ain't no party like an S Club party)
Gonna show you how
Everybody get down tonight
S Club (there ain't no party like an S Club party)
Gonna show you how
Everybody get down tonight
S Club (there ain't no party like an S Club party)
Gonna take you high
Shake your body from side to side
S Club (there ain't no party like an S Club party)
Gonna show you how (we're gonna show you how)
Everybody get down tonight
S Club (there ain't no party like an S Club party)
Gonna take you high
Shake your body from side to side
S Club (there ain't no party like an S Club party)
Gonna show you how


Lyrics submitted by Mina-dupe, edited by shiftinshapes

"S Club Party" as written by Hugh Atkins Hallgeir Rustan

Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC

Lyrics powered by LyricFind

S Club Party song meanings
Add your thoughts

4 Comments

sort form View by:
  • +1
    General CommentThis song is catchy. If they got good food, I wanna party with S Club.
    Prowler Kidon October 13, 2006   Link
  • 0
    General Commentlol

    Hoochie mamas, show your nanas
    MovieTraileron January 24, 2007   Link
  • 0
    General CommentI think it's just describing how the S club members like to party and how they do it their way, like S Club style. Just, having fun every weekend and don't let problems and worries get in your way of having a good time, enjoy life to the fullest cause life is short.
    ladynauseaon March 02, 2007   Link
  • 0
    General CommentGhetto boys, make some noise
    Hoochie mamas, show your nanas

    ??

    hahahah
    that part wasn't in the show they had on abc family.

    haaahhah. that would've been awesome if it was though.
    pikey_pokeon August 17, 2007   Link

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top
explain