"Crawl" as written by Donald Mckinley Ii Glover, Christian Kimberly Rich and Alessia Degasperis Brigante....
Where we were, kinda thing, betcha crawl, all alone

Who am I?
Rec League, I ain't payin' to ball
Y'all B-string like a broke guitar
And I still put it down like the family dog
Yeah, I murder some, I murder one
Explain it all, Ferguson
We ain't gotta sing the same old love song
Cut a white girl with the same black gloves on
Yeah what you saying to it?
Old money look new money go do it
Make 'em turn around in their lane like a U-ey
And I'm only looking back if I'm looking at her booty
(At her Booty)
What's the rationale?
They wanna smoke a niggas when they Black & Mild
So we acting out
Ok cool

Where we were, kinda thing, betcha crawl, all alone

Blue dream by the bouquet 'til I'm blue faced on a Tuesday
(Can I have some?)
#NiggasBeLike
Put a plus eighteen on that e-vite
And I said what I felt, no re-write
Nah nah, they can't hold me
June/July, drop something
I double dare you, I'm Marc Summers
I scorch winters, I burn autumns
Gut niggas, so Kurt Vonne
Elle Varner, got a crush on her
I gotta wait in line for that
Ain't nobody got time for that
Ain't nobody gotta rhyme with that
Too true like 2 Chainz
Blue Blood like he both gangs

Where we were, kinda thing, betcha crawl, all alone


Lyrics submitted by lovemetal23

"I. Crawl" as written by Kehinde Hassan Taiwo Hassan

Lyrics © Warner/Chappell Music, Inc., Universal Music Publishing Group, NOITKNUF

Lyrics powered by LyricFind

Crawl song meanings
Add your thoughts

No Comments

sort form View by:
  • No Comments

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top
explain