"Multiply (In a Minor Key)" as written by and Dominic/salole Salole....
Well showing as it used to be
So hard
This hard
I used to get those kicks for free
But now I'm towing the line
Oooo

This ain't no way to be
Stuck between my shadow and me
Could it been the sun don't shine
But I'll tell you that I'm doing fine


[Chorus]
I sometimes I don't go beating myself
Beating myself up
Gonna take a trip and multiply
Please go under with a smile

Showin' how it used to be
Real trouble
So much trouble
But love is just a shackle I see
Coming out of my mind ooh

This ain't no way to be
Just stuck between my shadow and me
The sun's going down
It's getting dark in here
Still folks see:
I got nothing to fear

[Chorus]

People on the street
There are many many
People on the moon they're ain't any any
Shame, yeah, ooh
Running down the same old cold
Taking it down 'cause I no con gone

I'm so tired [Repeat x13]
Soooooo

I'm so tired over beating myself
Beating myself up
Wanna take a trip and multiply
Please go under with a smile


Lyrics submitted by SongMeanings

"Multiply" as written by Jamie Lidderdale Dominic Salole

Lyrics © BMG RIGHTS MANAGEMENT US, LLC , EMI Music Publishing, Universal Music Publishing Group, Warner/Chappell Music, Inc.

Lyrics powered by LyricFind

Multiply (In a Minor Key) song meanings
Add your thoughts

No Comments

sort form View by:
  • No Comments

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top
explain