"Hater (Interlude)" as written by and Mason Betha....
Bitches is drop dead gorgeous yo

Wassup with Ma$e be ?

Why he be showin no love this way be ?

Come through the block don't say shit or nothin

Don't forget he used to live on our block nigga

He went with Puffy & he don't know how to act be

Wait till I get on be it's gonna be real

Wait till I see that nigga on the street.

Nigga gonna take me nowhere

You talkin like he promisin you shit

He did nigga

He told me he was gonna take me to the roleys

Gonna have & all that me & this nigga grew up

What the fuck you talkin about?

He promise me, he owe me nigga

Fuck you talkin about

I'm sayin you gotta understand shit

Niggas be busy, they move around, ya know

Sayin, like I said, we was on the road

You actin, like he told you he was comn to get you

Take you on the road with him

Nah, it ain't even like that be

I'm just sayin, I want to shine to, that's what I'm sayin dog

That's all I'm sayin

I don't want to be on the corner, be , I want to shine

I'm sayin though man, niggas gotta make moves

Fuck, everybody don't make moves at the same time

It takes time be , everybody gotta get they chance to shine

Ya know what I'm sayin, everybody get they chance to shine


Lyrics submitted by SongMeanings

"Hater (Interlude)" as written by Mason Betha

Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC

Lyrics powered by LyricFind

Hater (Interlude) song meanings
Add your thoughts

No Comments

sort form View by:
  • No Comments

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top
explain