"Animal" as written by Diondria Elaine Thomas, Christopher Alan Thornton, Darius Micheal Bryant and Noah Ishmael Nwachukwu....
Sometimes I feel like a reckless child
Sometimes I feel like going wild, so come on

Yeah, I ain't never gonna fall in love
And I don't care if you like it or not
Yeah if I tell you something sweet
Don't expect no diamond ring

'Cause I'm an animal
Yes I'm an a-n-i-m-a-l
And I don't stop stop stop
'cause I'm an animal

Yeah I ain't never gonna follow no rules
And politeness don't do shit to me
Just wanna love and have some fun
And get my kicks for free

'Cause I'm an animal
Yes I'm an a-n-i-m-a-l
And I don't stop stop stop
'cause I'm an animal

Alright

Yeah I eat pizza all fucking night
Play pinball while getting high
'Cause life is short and then you die
So I'm not gonna waste any time

'Cause I'm an animal
Yes I'm an a-n-i-m-a-l
And I don't stop stop stop
'cause I'm an animal


Lyrics submitted by BlackZelda, edited by JohnnyLurg

Animal song meanings
Add your thoughts

1 Comment

sort form View by:

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top
explain