Baby girl, you know what I want.
Let me do it to ya, do it to ya
Let me do ya like uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh
Uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh

Childish Gambino got that swagger
All these pussy niggas 'round here don't matter
All that I know is that I wanna dance with ya
Move in closer before I'm gonna kiss ya

Know that you know me
Don't act stupid
You seem different
Tired of these groupies
I'm on fire, won't find figga
Got big shots sayin, "That's that nigga"

HOV-y with glasses. Weezy but geeky
Girls in the lobby tryin' to meet me
I ain't afraid to say it. Yeah, I love these hoes
With their glasses, and their jacket, and their hipster clothes
Yes, I'm always on tour. Whatcha mad at that fo'?
Slammin' that thing like a Cadillac do'
I love fast women, Jackie Joyner-Kersee
Have your cake and eat it. Baby, it's your birthday

Baby girl, you know what I want.
Let me do it to ya, do it to ya
Let me do ya like uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh
Uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh

It ain't trickin' if 'you know'
Baby, I 'you know'
Mama, you are with the right man; Juno
Tell me what you wanna do, I will make it happen
I just wanna get you home and uh, uh, uh, uh, oh

Yes, I'm drinking whiskey
Baby, I am gone tonight
NBC is not the only thing I'm comin' on tonight
Gross! Why the fuck I say these things?
It isn't over, haven't heard the chubby lady sing
Everybody love me. Call a nigga Raymond
These weak niggas always in your face like Raybans

Yes, I bring the heat, girl. Fire, f-fireman
Baby, I'm your hero. Donald for Spiderman
I'm in love with you, but this is not Tennis
And baby stay stacked like she bad at Tetris
Rude boy, I Rihanna that vagina
Tell your boy, good luck tryin' to find ya

Baby girl, you know what I want.
Let me do it to ya, do it to ya
Let me do ya like uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh
Uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh


Lyrics submitted by CuldesacKid

Do Ya Like song meanings
Add your thoughts

4 Comments

sort form View by:
  • 0
    General Commentyeah it's actually " MAMA YOU ARE WITH THE REITMAN; JUNO" instead of right man
    jason reitman was the director of JUNO so yeah
    he's THAT fuckin' clever
    =thefreshestnak=
    thefreshestnakon August 25, 2010   Link
  • 0
    General CommentDONALD FOR SPIDERMAN!

    the remix of this by Cajita is pretty amazing too... look into it!
    juniorloveson February 23, 2011   Link
  • 0
    General CommentWhen he starts with "Childish Gambino got that swagger" it sounds like Adele is singing it for a second.
    xatm092on July 20, 2011   Link
  • 0
    General CommentNBC aint the only thing i'm coming on tonight lol chubby lady sing? Adele.. what?

    I love this song he is so clever and he is weezy but geeky love ittt
    nicolecupcakeson August 23, 2011   Link

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top
explain