We gonna grab the mics and get 'em off the walls
So everybody you need to stop snoring

We gonna grab the mics and get 'em off the walls
So everybody you need to stop snoring

Let's get into trouble, lots of trouble
Rock star, you know how to rock hard
Hello midnight lover, lover
Hold that lady tighter
Shoot that bullet through her

My heart beats just like a cherry soda
In the summer
Go, go, go don't be difficult about it
Get off it

Off the wall (Getcho ass)
Off the wall (Throw that boy)
Against the wall, Retro Physical
Off the wall (Getcho ass)
Off the wall (Work that boy)
So sexual, Retro Physical

Let's get down to business, Funny Business
In the middle of the night when
things start to get feisty
Don't forget your money, little honey
There are killers and blonde bunnies
They dance for money

My heart beats just like a cherry soda
In the summer
Go, go, go don't be difficult about it
Get off it

Off the wall (Getcho ass)
Off the wall (Throw that boy)
Against the wall, Retro Physical
Off the wall (Getcho ass)
Off the wall (Work that boy)
So sexual, Retro Physical

Everyone is famous
Running where they lay and they sleep??
We dance for the garage team
In between the spaces, happiness can trace us down
We're not gonna leave this town
In between the spaces, happiness can trace us down
We're not gonna leave this town

We gonna grab the mics and get 'em off the walls
So everybody you need to stop snoring

We gonna grab the mics and get 'em off the walls
So everybody you need to stop snoring

Off the wall (Getcho ass)
Off the wall (Throw that boy)
Against the wall, Retro Physical
Off the wall (Getcho ass)
Off the wall (Work that boy)
So sexual, Retro Physical

Off the wall (Getcho ass)
Off the wall (Throw that boy)
Against the wall, Retro Physical
Off the wall (Getcho ass)
Off the wall (Work that boy)
So sexual, Retro Physical

Off the wall (Getcho ass)
Off the wall (Throw that boy)
Against the wall, Retro Physical
Off the wall (Getcho ass)
Off the wall (Work that boy)
So sexual, Retro Physical


Lyrics submitted by Kuma7

Retro Physical song meanings
Add your thoughts

4 Comments

sort form View by:
  • +1
    General Commentthis is one of my fav lady gaga songs, even though the quality is crap and it hasnt been released in its entirety. >=(

    I think its about bein at a club and a girl demanding the guy be more assertive with his sexuality. It has a real 'stop bein lazy and lets DO THIS' attitude.
    mosamaon November 24, 2009   Link
  • 0
    General Comment"my heart beats just like a cherry soda in the summer" LOVE THIS SONG! just totally makes me wanna dance and spray hairspray like gaga in the studio :)
    loves2giggleon January 29, 2010   Link
  • 0
    General CommentWowwwwwww.

    The song finally leaked in its entirely and its AMAZING!

    KillMeFasteron January 30, 2010   Link
  • 0
    General CommentI cant BELIEVE it got leaked!! I lovelovelove it! THANKYOU gaga and whoever leaked it!

    ----
    Let's get down to business, Funny Business
    In the middle of the night he
    starts to get feisty
    lets get into trouble, lots of trouble
    There are killers and blond bunnies
    They dance for money

    I think this basically means, lets hurry and have sex (get down to business)
    "there are killers and blond bunnies, they dance for money" = blond bunnies = blond playboy models(bunnies)
    something about how they kill and dance for money (idk if she meant kill in a physical sense though)

    ----
    Everyone is famous
    Running around real aimlessly
    We dance for the garage team


    i think she mite be referring to how everyone feels famous, but there not so there just in this sorta state of mind (thefame mind state) while not really doing anything but running around aimlessly. idk what we dance for the garage team means lol

    the song is real fun, its not supposed to be vary deep so dont worry about it, just listen to it and have fun (like allot of gaga songs) =P
    mosamaon February 03, 2010   Link

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top
explain