[Opening Dialogue]
The spiked red hair and the, and the paint on his face. Woah, hold on, man. Tech is losin it, man.
He's not as grounded as he used to be.
Tech was a devil worshipper.
They see a black dude with red hair and a long beard, I mean he look scary to me too.
That nigga Tech, man, he sellin out, man. He doin that shit for the white folks. Thats white shit he doin, man.

[Verse 1]
I've been writing for
19 years for sure.
Hate rules in these times.
Niggas don't wanna see me shine.
Stop me and then try to tell me
(Come gangsta)
And then compare me to Nelly
(Would ya bang bra?)
So this songs gonna tell these
(So called gangster niggas who the fuck has always been the bigger G!)
Hey!
I've been bustin
and fizz knuckin bitches
It tizz nothin
for years puffin.
I've been clutchin riches
from his muffin.
Heres fuck you niggas
This is tough and I
(Don't know what the fuck you thinkin tellin me this shit is hella fake!)
Say!
Since way back in the days rappin
the blaze happen
I raised raves
crazed the days
was blade packin
and stage saggin
They'z whack and
Nina stay laid back and I
(Laugh at nigras constantly, they never know the money Nina makes!)
Hey!
This is amazin
how niggas formulate they hatin.
You fuckin fornicate you're mistaken.
We can never correlate cause you fakin, huh?
Whos bringin in through bacon, huh?
Whos keepin this shakin, huh?
(Got any questions Sinister Tech and Tecca Nina niggas know the rest!)
Gay!
Is all you punks and mitch bades.
This in yo trunk, won't get played
on the radio, too gangsta for an old lady, bro.
Gangsta niggas don't hate me, no.
Wanksta niggas won't face me though.
(Talkin shit in books my people tell me I really need a vest!)
Ok!

[Bridge 1]
I rep the town harder than any of you niggers!
Wherever I step, my bills the same punk!
And you got the nerve to tell me?

[Hook]
Come gangsta!
Throw your rags in the air
and know that nobody there
will compare
to your gangsta!
Sag your pants to the floor
every womans a bitch or a whore
when youre gangsta!
Pack your guns in the club
if they shrug
give them thugs mean mug.
Ya come gangsta!
Is what they're sayin to me

[Verse 2]
I shoulda been done come with a gun
for the ones who bump they gums who the one.
Said a nigga wasnt gonna make another record.
Said i was whack and and washed up, done.
Said a nigga might scare
little ones.
Hes a fuckin nightmare
here he comes.
With red hair and my face painted

They say (Gangsta!)
Messy marvin coleone is so (Gangsta!)
But I really ain't (Gangsta!)
I need to come a little (Gangsta!)
Scritch the scratch and the nigga fat tone is so (Gangsta!)
You need a bit of that (Gangsta!)
You need to hang wit a (Gangsta!)
Mr Stinky Vigilante's so (Gangsta!)
Brother Lynch is (Gangsta!)
The bigga figga is (Gangsta!)
57 RD Vs are so (Gangsta!)
That nigga fitty is (Gangsta!)

They say
When you in them streets, creep, creep.
Cause some gangstas wanna head blast
Cause I run with the red rags
Ain't tryina make the feds flash
Try to swipe my bread stash
(Thats that bullshit im gonna skip and try to go get the money grip)
Ok!
You niggas kill me and Nosferatu vampire bit my shit.
Cause you niggas feel me, suprised, I got you right here with my shit.
So you gotta be thankful to who?
By the way, homie, whats gangsta to you?
(Money, dope, and alcohol and pretty bitches all up on yo dick)
I got that!

[Bridge 2]
How can C-Bo be wrong?
How can Yukmouth be wrong?
How can Lynch be wrong?
How can 2Pac be wrong? Bitch!

[Hook]
Come gangsta!
Throw your rags in the air
and know that nobody there
will compare
to your gangsta!
Sag your pants to the floor
every womans a bitch or a whore
when youre gangsta!
Pack your guns in the club
if they shrug
give them thugs mean mug.
Ya come gangsta!
Is what they're sayin to me

[Verse 3]
I've been nice to you rapper cats for a long time
I left Kansas City so them other cats can go'on shine
But it seems these punks are confused because I'm my own kind
But I'm back on deck cause Kansas City is who's throne?

Mine!
This ain't no punk shit
Nigga this is strength at it's finest
I made this shit so you all you sins can rewind it
Meaning, you pussys who says this Tech shit ain't hard for real
And try to disregard the real
You motherfuckers is hard to feel
I get your death threats
cause I'm the king bitch!
Money, groupies, drugs, and alcohol and bling shit
But I stay ahead of the game
And you punks is so lame
Cause my one gangster track will demolish your whole team
I've been with every rapper who's legendary
Underground to mainstream know that Tech is very hard
Cause I bring the heater
Love me cause I'm your leader
Bitches they suck my peter
While I drinkin' Margaritas
Niggas get laid down
Seven displayed sounds
N9ne the crayzed clown
Lines like sprayed rounds
This is for all you haters who don't pump my shit
If you say this ain't gangster then you can suck my dick!

I might look like a clown
But you niggas sound like a motherfuckin' circus
Fuck you motherfuckers!

[Ending Dialogue]
This nigga is the tightest nigga movin man
I mean...Tech N9ne will demolish all you niggas
From the stage show, to rockin' the mic, you name it
Thats why I roll with him. He my favorite rapper. Real talk.
Tech N9ne.



Lyrics submitted by UnrealsKY

Come Gangsta song meanings
Add your thoughts

1 Comment

sort form View by:
  • 0
    My InterpretationTech's sayin that everyone thinks he's fake cause he rocked red hair and facepaint but called himself a gangsta ,but tech's coming out and saying he never said he was gangsta and that everyone calling him fake is fake themselves so what do they know anyways
    ashlllleyyon December 26, 2011   Link

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top
explain