(M)Hyphy Crunk, spin that shit.

(A)yeah
(D)MILLIONAIRES.
(D)that's right.

(M)friday night it's time to party
(D)drop it down and get real naughty
(A)girls talk shit, we don't care
(A)we'll take off our underwear!

(D)drinking cocktails,
(M)beers with lime
(D)all these guys yell "she's a dime!"
(M)i just wink and blow a kiss
(A)while all these girls just bitch and diss

(chorus) 2x
(M)come get fucked up!
(D)give me my alcohol
(A)let's get fucked up!
(A)A-L-C-O-H-O-L

(M)this bitch is trying to take a shot
(M)she can't down one, what else she got?
(D)jaeger, vodka, even whiskey
(A)down that shit, don't be a...
(D)pussy

(M)who needs pepsi, juice, or sprite?
(A)if you do you're weak (thats right)
(A)i down my shots and gulp my beers
(D)til' every drop disappears

(chorus) 2x

(bridge)
(M)everytime i'm at the bar, you wanna pay
(M)go ahead, buy me a drink...you won't get laid.

(D)everytime i'm at the bar, you wanna pay
(D)go ahead, buy me a drink...you won't get laid.

(A)everytime i'm at the bar, you wanna pay
(A)go ahead, buy me a drink...you won't get laid.

(chorus) 2x

(A)all these boys are drinking ale
(D)and we bust out White Zinfandel!
(M)yeah we're getting pretty trashed
(D)but these boys ain't gettin any ass

(M)drink every drink that could be tasted
(M)look at us, we're fuckin wasted
(A)we stumble, mumble, no one cares
(D)just cause we're the MILLIONAIRES!

(chorus) 2x
(A)A-L-C-O-H-O-L

(drunkin mumbling and slurring hahahahaha)



(M)-Melissa
(A)-Allison
(D)-Danielle




Lyrics submitted by Katikati

Alcohol song meanings
Add your thoughts

2 Comments

sort form View by:
  • 0
    General Commentlet's get fucked up!
    Oh god.. I remember the 1st time i heard this one
    Love at first listen ahahaha
    So BA.... LOL right
    tugboatlove1on January 22, 2009   Link
  • 0
    General Commentughhhhhhhhh
    i hate the new version of this song!
    it has like way to much random noise every where lol
    idk it was better before when it was a little more simple
    :P
    missmuffinson August 02, 2009   Link

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top
explain