"Bury Me a G" as written by Jay Jenkins, Millie Jackson, Donald French and Justice League....
[Gunshots]

Four shots to the chest, my niggas get at me
They don' fucked around and fucked up my new white tee
I'm just livin' my life, why they mad at me
Woke up this morning, I ain't see this coming
Should I even bust back, you ain't see me running
I hope heaven got a VIP line
Got some partners in hell that'll sneak me in the back door
You know I hate waitin' in line

Paramedics on the way, but they wastin' they time
Everybody standin' over a nigga, screamin'and shit
Damn, ya'll give a nigga a second to think
Which one of you niggas shot me, it was one of you bastards
Let my nigga Kink throw a hundred grand in my casket

[Chorus: x 2]
Pour out a little liquor, bury me in some Evisu jeans
A USDA top and a throw-away glock
Bury me a G, nothin more nothin less
When I get where I'm goin, I just gotta be fresh

Expect the worst, but hope for the best
But you know how it is, amen god bless
I can't leave now niggas owe me money
My nigga on the westside owe me bout a dub
And my partner with a few, shit he owe a nigga too

I should'a hugged my son, should'a kissed my mother
Spent some time with her, show her I love her
Every night she was prayin for me, I was in the streets
Active little nigga, should I stay in some beef
Gucci go through some shit and he really need me
And what about the streets, shit they need me too
I'm on some got Def Jam, shit they owe a nigga too

[Chorus: x 2]

[News report]
We interruped our program to bring you this breaking news story,
I'm Kelly Washington reporting for WKKT Cannel 7
Witnesses say that around 1.45 this morning shots were fired out of an atlanta nightclub rapper Young
Jeezy was involved in this shooting but at this time it is unclear wether he was a suspect or the victim
We'll bring you further details as they become available

Back to you [Repeat: x 2]

[Young Jeezy]
I was on my way I was almost gone
I was almost there I was almost home
It was some Kanye shit tryna touch the sky
Jesus walks god testify
I'm a legend like John we're ordinary people
You only get one life there's no sequel
So you can't take nothing for granted
And don't take granted for nothing

So I gotta thank god for waking me up this morning
And giving me this air to breath
Jesus lord forgive me for
Every Gram I sold
Every glock I popped
Every rock that i...

[Chorus: x 4]


Lyrics submitted by Kman

"Bury Me a G" as written by Kevin Dean N Crowe Clifford Lee N Brown Iii

Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC, Warner/Chappell Music, Inc., NEXT DECADE ENTERTAINMENT,INC.

Lyrics powered by LyricFind

Bury Me a G song meanings
Add your thoughts

3 Comments

sort form View by:
  • 0
    General Commentwheres the rest of the song.

    i don't need the lyrics i know the song but you should put all of it on here.

    jeezy is a legend even though 98% of america doesn't know who he is. all he's askin is that when he dies he want's the respect and recognition of what he did.

    "im a legend like john, we ordinary people
    ya only get one life there's no sequel"

    thats a great line mayne
    artichoke_smokeon February 18, 2007   Link
  • 0
    General Commentsorry dude. my lyric correction must've been miscommunicated to the team here. but they fixed it up now.

    great song. i like the whole gunshots, revival in this track.
    gattson February 22, 2007   Link
  • 0
    General CommentLove This Song.. Kinda Reminds Me Of My Ex Boyfriend.. he's A Jeezy Fanatic.. Kinda Went Thru Some Of The Same Shit Jeezy Did..
    PlatnumPluson November 29, 2007   Link

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top
explain