This is for the ladies, all the ladies all around the world
This is for the ladies, this is dedicated now to every single girl
This is for the ladies

Alright, I don't care I wanna say this on the mic
Right now right here in the place it's ladies night
I know I might just sound crazy right
there's some things thats goin down and its time to make it right
the world will tell you you gotta be a certain type, look a certain way,
and just be a certain size
Do what they say and it'll just be "alright"
Girl the only thing you gotta be doin is servin Christ
6 years ago I was blessed with a wife
She was sweet and lovely and beautiful and nice
But the one thing that just made her my type
Was the fact that Christ was #1 up in her life
So take my advice
Forget them Hollywood stars, and them Hollywood hair
and them Hollywood cars
Next time you thinkin' that you ain't up to par
Remember God made you beautiful just the way you are

Sick of BET, sick of MTV,
I'm sick of the sex that they always used to selling me
I'm sick of the messed up images they showin me
Im sick and tired of the messes that they say to me
That women are nothing more than sexual property
It's time we come back to treatin women properly
So what I gotta say, I'll say it real loudly
We oughta be treatin' all women like royalty
Only God should be speakin what you gotta be
Only God can give you the love you gonna need
Ladies, if a guy won't treat you as you ought to be
tell him goodbye, show him the door, and where to leave
Don't be afraid just to tell a guy to wait for me
Don't be ashamed just to live your life in purity
See what I say, I just say it now with certainty
that God has so much more if you'll wait and see

On a final note I wanna dedicate this song
to all the women that just keep on seeking God
Just keep on movin and continue standin strong
Keep doin what you doin girl you got it goin on
And the single moms thats just barely holdin on
And you're workin two jobs tryin to make it on your own
No one is home cause the kid's dad is gone
God promises to never ever leave you alone
The final thing that I'll say then I'm gone
To the female singers tryin to get their pose on
Now I ain't tryin to be a hata but wrong is just wrong
Now Britney and J-Lo, please put some clothes on!
Whether yall are red-headed or just a blonde
Make sure that the Son is the one you focus on
And with that said, I'm gonna say "so long"
So get your hand up in the air, ladies, and sing along

Lyrics submitted by Indie_zombie

For The Ladies song meanings
Add your thoughts


sort form View by:
  • 0
    General CommentLove this song. I never really liked rap, still kind of don't...but, this song is an exception. I saw him do this song live...and, he really does rock live. He's so funny. I love the words to this song. I couldn't agree with this more. Awesomeness.
    WishingForYouon September 17, 2006   Link
  • 0
    General CommentI agree with WishingForYou, this IS a good song.

    At least a rap song that encourages females to keep their clothes on, love this song.
    deathlyxpoisonon August 05, 2007   Link
  • 0
    General Commentyeah this is the first song i heard by him and i loved it. its great that some guy is actually encouraging girls NOT to take their clothes off. it encourages me that there actually ARE guys out there willing to honor God and wait for me. except the part about the "just a blonde." and im like excuse me? JUST a blonde??! lol just playin
    headbangforjesuson November 21, 2007   Link

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top