"Here I Am" as written by and Gary A/riley Spaniola....
You about to witness the strength in front of a bitch

Sony Music, Interscope, Universal Records and Def Jam
Let a nigga speak to the head man, ya lookin' for me (Here I Am)
Attention to all of my best friends, and bootleggers hell yes Cham
Crush anyone up against him, ya lookin' for me (Here I Am)
Even when he ain't got no weapon
Niggaz that's street they was wit' Cham
So give a nigga respect damn, ya lookin' for me (Here I Am)
Dirty-South (Here I Am), is ya wit me (Yes I Am)
Color Changin' Click clack, gimme the gat nigga (BAM!)

Where Mista Madd? (Here I Am), where the boy Yung Ro (Here I Am)
What up Paul, what up Rasaq and Lew Hawk, what up Twin
Big Cat (What up Cham?), they say that you think that you tough man
Get on the mic and say somethin, to the major labels (Fuck them!)
Haha, a wise man once said don't diss the majors 'cause you might need em'
But it's obvious by this intro a nigga like me didn't believe em'
Rudest, the way the labels percieve him, but I ain't - in this game to make friends
Make love to ya label or hold hands, so tell em' again (Fuck them!)
The difference between them and me is I AM A G
While you still tryin' to fix up your I M A G E
Fix up your image, ya click is a gimmick, ya pistols are rented
Ya click will diminish, 'cause this is ya finish, nigga admit
'cause every line you spit is invented, nigga I'm in it.
My zone, I'm hungry I won't turn down a meal
But don't shoot a deal at Chamill, and think that he won't turn down a mil'
Better get a whole 'lotta mics for this one, 'cause no magazine wants to piss him off
Because I gotta loud voice in the south and I promise, niggaz is listening
Koopa

Louisiana, Oklahoma and Arkansas (Where else Cham?)
Mississippi, Georgia and Texas, I know ya wit me? (Yes I Am)
Color Changin' Click yep that's my fam
Paid in Full Records that's my fam
And anybody else I'm forgettin', Swishahouse (Here I Am)
Radio DJ's (Here I Am), and to all my fans (Here I Am)
Where that Northside (Here I Am)
Where that Southside (Here I Am)
DJ Screw Rest In Peace man
What will the south be without him?
Make em' respect us is my plan
The world ain't ready but here I Am


Lyrics submitted by devastator

"Here I Am" as written by Gregory A Potts Gary A Spaniola

Lyrics © EMI Music Publishing, Universal Music Publishing Group

Lyrics powered by LyricFind

Here I Am song meanings
Add your thoughts

No Comments

sort form View by:
  • No Comments

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top
explain