"Jam of the Year" as written by and Prince Rogers Nelson....
Ooh!
This is the joint I've been layin' for all night
This is the one that really gets me gone
The DJ's on point, I'm sayin' he's alright
We gonna fun baby, baby, it's on

Gotta new Puerto Rican score
And she doin' it on the floor
When the groove rubber baby's hot
I'm givin' it all I got

[Chorus]
Oh, everybody's here
This is the jam of the year
Oh, everybody's here
This is the jam of the year

Gimme a drummer and a funky bass line
That's all I need and I'm ready 2 flow
Been chillin' in the cut and now I'm comin' to get mine
And if I hit you once, I got 2 hit you some more

Gotta new Puerto Rican score
And she doin' it on the floor (Doin' it on the floor)
When the groove rubberbaby's hot
I'm givin' it all I got

[Chorus]

(Everybody's here)
Yeah, ooh

Ooh!

Let's make a toast to the host with the most, hey
Raise your glass if you're on your own, yeah
(Raise your glass if you're on your own)

All the girls say "Ho!" (Ho!) if your man's givin' up the gold
All the fellas say "Woof!" if you're only givin' up the bone
2night we're gonna hide it

(What you say, baby?)
Yeah, baby
(What you say, baby?)

This is the joint I've been layin' for all night
This is the one that really gets me gone (This is the one, this is the one)
The DJ's on point, I'm sayin' he's alright
We gonna fun baby, baby, it's on

Gotta new Puerto Rican score
And she's doin' it on the floor
When the groove rubberbaby's hot
I'm givin' it all I got
I'm givin' it, I'm givin' it, I'm givin' it all I got

[Chorus]

(Everybody's here)
(This is the jam of the year)

Did you come to jam, baby? (Oh yeah)
Then let me see ya, come on

[Chorus]

Yeah, baby
(I want to, I want to jam) Come on
(Everybody's here)
(J-jam, j-jam, j-jam, j-jam of the year)
(Say what? Ha ha)
(I like that beat, oh baby)
(I want to, I wanna) [Repeat: x3]
(Everybody)

[Chorus]

(Everybody's here)
(This is the jam of the year)
(Everybody's here)

Oh! [Repeat: x8]
This is the jam of the year

Ooh, everybody's here (Everybody)
This is the jam of the year (This is the jam of the year!)


Lyrics submitted by Gothy_Bura

"Jam of the Year" as written by Prince Rogers Nelson

Lyrics © Universal Music Publishing Group

Lyrics powered by LyricFind

Jam of the Year song meanings
Add your thoughts

No Comments

sort form View by:
  • No Comments

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top
explain