Oh I
I packed this bowl for two
And I
I'm gonna wanna smoke it with you
Yes you know it is time
For us to sit down and unwind
I know the feeling, I know the feeling
So stay with me tonight
Gonna kick back relax
Make sure the ganja's packed
And we'll feel all right
We're flying high now
We're flying high now
I cannot feel the ground
We're flying high now
We're flying high now
My world is spinning round
So please don't run away
When my ganja's all gone
Promise me that you're gonna stay
When my flight is all done
There's only one thing left to do
I got this one nug this frosty purple nug
And it's big enough for two


Lyrics submitted by Subliminal012

Bowl for Two song meanings
Add your thoughts

11 Comments

sort form View by:
  • +1
    General CommentThis song has a deeper meaning. i always thought it was just another smoking song, which literally it is. but i was smoking last night. and this song came on in my car, ironically. it's a love song.
    "I packed this bowl for two And I I’m gonna wanna smoke it with you"
    "Bowl" refers to life, and "smoke" refers to "living".
    he is indirectly telling his lover that he wants to live his life with her(smoke a bowl with her).
    "my world is spinning round"
    just means that she makes his life spin around. it may not make sense to some people, but last night it did hahahahha
    jbirdyqon April 11, 2008   Link
  • 0
    General Commenti like this song, i was hoping people commented on it. :/

    it means you have a good friendship, you want to kick back share and just have a good time. just you and your friend sitting back and relaxing together.

    "so please don't run away when my ganja's all gone. Promise me that you're gonna stay when my flight is all gone". pretty much asking your friends to always stay with you, no matter what happens. will your friends still want you when you don't have anything to give them? trust.
    imnotarockstaron January 31, 2006   Link
  • 0
    General CommentAccording to a live version, it is also just a song about smoking weed with someone you love.
    aehodgenon January 11, 2007   Link
  • 0
    General CommentI just heard this song yesterday, and im already in love...its a great chill song about friendship as people have stated..its a great song..i wish i had a girl to share a bowl with :(
    afipunk84on June 11, 2007   Link
  • 0
    General CommentI love this song, though I find the lyrics completely indecipherable... lol
    spikdboyon October 09, 2007   Link
  • 0
    General CommentI love this song.
    I always kinda related it more to a relationship than to friendship though.
    and like jbirdyq says, it has a deeper meaning...like, we're flyin high now, we cant feel the ground [the high, the amazing part of the relationship]
    but please dont run away when my ganja’s all gone [he doesnt want her to leave him?]
    i dunno

    I think of it more as a cute song than just smoking song haha
    Fenfen3on April 18, 2008   Link
  • 0
    General Commentto fuckin smoke a with someone (probably of the other sex) with you.
    and to reallly fuckin enjoy it.."we're flyin high now/we cannot see the ground"
    ahhh..what a stoner love song :]
    i love it :]
    heather420on April 25, 2009   Link
  • 0
    General CommentGreat song to chill to while smokin it up with your friends. Amazing !
    krstnon May 10, 2009   Link
  • 0
    General Commentthis is mine and my best friends song,
    we always play it when its jus us herbing (:
    kandiisamon May 12, 2009   Link
  • 0
    General CommentIt's not a song that needs to be completely deciphered or completely taken literally.
    -I packed this bowl for two, and I am gonna wanna smoke it with you.
    I packed this bowl would more or less be I made this life, smoke would be live.
    The flying high now part, more or less means that the love is at it's strongest.
    -So please don't run away when my ganja's all gone.
    Ganja more or less means the heat of the love, or possibly the lust of the relationship.

    That's what I get out of it, doesn't mean it's right.
    brugod21on November 10, 2009   Link

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top
explain