[50 Cent]
I don't even know how to explain it, you know. You know from time to time she's on my mind, you know what i mean, she's my kinda girl. You know every now and then you might find somebody you feel like understands you a little bit, you know...It's all good, man.


Something like a Porno Star
She's something like a super freak
Never seen her on tape before
But when she go low she's a professional

My kinda girl

Something like a Porno Star
Never seen her on tape before
But when she go low she's a professional

My kinda girl

[Lloyd Banks]
A lotta girl, a lotta hood, see most niggas call her hoe and diss her, cuz she's slowly growing up to be like her older sister. She got a bad reputation so you don't hold or kiss her, and after one conversation you'd probably fold(?) at twista(?). It ain't hard to tell that honey dumb. She eighteen goin on twenty-one, momma don't know where she get her money from. Hoppin in and outta cars, stuffed in the back seat, lookin' to score big so she fuck all the athletes. Something like a princess gone wrong. Used to be a ballerina, now she performs for the thong song. What happened to your plans to enroll in college? Now you'd rather slide down metal polls for dollars. Your fingernails and your toes is polished, but your brains on freeze - in other words: frozen knowledge. All your plans and your goals demolished. Your grew up in south side why niggas know you a hoe in Hollis(?) huh?

I still remember how it all started - school, cutting from class, every boy you knew touchin' your ass. You gettin' nowhere fast. I ain't gonna lie, shorty, I used to laugh cuz you was the main topic on your ave.(?) I seen her in the mall shoppin', I'm contemplatin 'bout stoppin'. Cuz she can get me off like cocrin(?). Now back then it was poppin'. Spoiled, her daddy was pumpin', he probably thought she'd grow up, they get married or something. But little did he know, his little princess was a city hoe, pretty old in the face but tight in the video. Damn this bitch thick, she on that Little Kim shit, see her hair match the same color of her lipstick. Now this chick learn to love jewelry like Slick Rick, and had a walk on her that would leave you with a stiff dick, her jeans had a sick fit, to make a long story short, this ain't the type of bitch you'd wanna stick with.

[50 Cent]
Something like a Porno Star
She's something like a super freak
Never seen her on tape before
But when she go low she's a professional

My kinda girl

Something like a Porno Star
Never seen her on tape before
But when she go low she's a professional

My kinda girl

[Random Dave Chapelle nonsense...]


Lyrics submitted by narfo

Porno Star song meanings
Add your thoughts

1 Comment

sort form View by:
  • 0
    General CommentIf anyone can correct my lyrics plz feel free to do so. Anyway, I don't know who this song is about. I'm guessing someone lloyd used to know that turned hoe. It's a good song, good beat. genius.
    narfoon January 12, 2006   Link

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top
explain