all the times it felt so good,
did you fake it,
you never tire of giving out,
but you can't take it,

well I'm sick of your put me downs,
as you kick me to the ground, just tell me
you think it's funny how you push me around, well,
how come no-one's laughing,

think I'm bulletproof?
wanna know the truth?
made of flesh and bone, just like anyone,
think i'll stick around, while you shoot me down?
well you're wrong, cos I'm gone
this wicked boy is cutting loose

yeah, yeah, yeah

say that you're misunderstood,
but i understand it,
you twisted every word i said,
is this how you planned it?

well I'm sick, of your put me downs,
as you kick, me to the ground, just tell me
you think it's funny how you push me around,
well how come no-one's laughing,

think I'm bulletproof?
wanna know the truth?
made of flesh and bone, just like anyone,
think i'll stick around, while you shoot me down?
well you're wrong, cos I'm gone
this wicked boy is cutting loose

gonna find someone just like

all the guys who couldn't take no more,
cos they weren't such losers afterall,
but no-one cares, no-one calls,
who's that in the mirror, it's the only one,
who burned all your bridges,
and alienated everyone who gave a shit
it's too damn late,
for every complaint that you overstated,
it never crossed your mind that i won't take it,

think I'm bulletproof?
wanna know the truth?
made of flesh and bone, just like anyone,
think i'll stick around, while you shoot me down?
well you're wrong, cos I'm gone
this wicked boy is cutting loose



Lyrics submitted by dropsof

Bulletproof song meanings
Add your thoughts

No Comments

sort form View by:
  • No Comments

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top
explain