Jerry:
Take a look at this girl
That's everything I like
She got the face, she got the waist
She got the legs

Malcolm:
Naw, her tits are too big

Jerry
What are you, crazy?
Bodacious funbags are a must!
They gotta be C or D or better
They gotta post a threat to the sweater - ow!

She got the goods!
That's an eight or nine at least
She got the goods

Horse:
Let me see that
She has some irredeemable flaws. I give her a six.

Ah - now there's a ten!

Jerry: (spoken)
You call that a ten?

Horse:
Based on the booty

Jerry: (spoken)
What do you mean? It's huge.

Horse:
She got a butt like a battleship!
I don't need to look above the hip

(spoken)
She got that shelf kinda ass ... you could display your tchotchkes, your collectibles on there.

(sung)
Baby got back. That's a fact
You could park a wide-track Pontiac in that crack
Now that's the goods
The bigger the cushion -

Jerry: (spoken)
She's got a sofa-bed back there!

Dave: (spoken)
Well we just better hope the women are more forgiving than we are.

Horse: (spoken)
What is that supposed to mean?

Dave: (spoken)
If they're looking at us Sunday night the way we're usually looking at them, we're in trouble.

Nightmare Georgie:
Take a look at that Opie-looking jerk with the pigeon chest!

Nightmare Pam:
And I give that fat guy's ass a two
But I wish I had such voluptuous breasts

Nightmare Vicki:
And what about old Father Time over there?
Yeah, sure he can dance
But I didn't pay twenty bucks to look at
Red Foxx skip around in a pair of
Blue underpants

Women:
That ain't the goods

Dave: (spoken)
What happens when they say that?

Women:
This is not the goods!

Nightmare Estelle:
He's fat, he's old, he's skinny, he's bald
He's short
He's got pimples on his ass

Women:
He's fat, he's old, he's skinny, he's bald
He's short
He's got pimples on his ass

Men:
Women can be lovers
Women can be pals
Women can be modern types
Or sweet old-fashioned gals

Women can be angels on earth
But then again
Holy goddamn fucking shit...
Women can be men

Women:
He's fat, he's old, he's skinny
He's bald, he's short
He's fat, he's old, he's skinny
He's bald, he's short

Harold:
I've got pimples
All over my ass!!
Look at it! Jesus!
That ain't the goods

Women:
He's got pimples
All over his ass

That ain't the goods

Horse:
I feel extremely insecure
All of a sudden

Dave:
What am I doin' here?

Men:
What am I doin' here?
What the hell am I doing here

All:
This ain't the goods



Lyrics submitted by moongirli

The Goods song meanings
Add your thoughts

No Comments

sort form View by:
  • No Comments

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top
explain