(Since back in the day, we've been the major crew) - Suffa
(Hilltop Hoods working the mic) x 2 - Pressure

(Since back in the day, we've been the major crew) - Suffa
(Hilltop Hoods working the mic) x 2 - Pressure

Verse 1
(Suffa)
Who's fucking with me? Suffa MC, tongue like sandpaper
who's rougher then weed, been gone for a while, it's been a cold winter,
we back to get the crowd off their feet, like back injuries, raps, facts and similes
axes to hack into me, they try to bring me down like a mat compact into me
back you can't hinder me, fact you can't injure me
we back to crack the back of this wack rap industry, these MC's don't wanna
they don't wanna mess with me, fuck that bitches run it's mouth listen,
this is a storm in a d-cup, you wack as Aussie troops going to Afghanistan
(I’m in the world war, with Muhammad my man)
I'm taking MCs to war, fuck the friendships and politics,
end this because my lyrical depth is bottomless, we thought you'd forgotten us
there’s no forgetting me, you wanna fight you couldn't win a battle hypothetically


(Since back in the day, we've been the major crew) - Suffa
(Hilltop Hoods working the mic) - Pressure
Your fault is believing in your own height
(Hilltop Hoods working the mic) - Pressure
(Since back in the day, we've been the major crew) - Suffa
(Hilltop Hoods working the mic) x 2 - Pressure
Touch the microphone the hole joint catches on fire
(Hilltop Hoods working the mic) - Pressure

Verse 2
(Pressure)
I had enough of their dissing so fuck em ambition is nothing but wishing
they come off fat when their under nutrition, hated no lover you listen
you getting bump in my system your chances hardly
as much as an Iraqi becoming a Christian,
You'll never shine, you can't polish a turd,
your shit is dope I’ll shove it down your throat so swallow your words,
I’m sick of compensating for what i stand for your not a man your just masturbating in your propaganda
and got a lot to answer, your shit don't stink think your shit won't sink
man and that it think that your large and where small time, till bobbies is small minds
carrying the heavy weight of their ego on small spines. This is rugged raw for heads
that want nothing more for others talk while their chicks who swallow dicks like a fucking whore
so what they bargained for is just hip-hop love and war,
Pressure mc, Hilltop Hoods a lyric juggernaut

(Since back in the day, we've been the major crew) - Suffa
(Hilltop Hoods working the mic) - Pressure
You ain't writing you only excersing your wrists
(Hilltop Hoods working the mic) - Pressure
(Since back in the day, we've been the major crew) - Suffa
(Hilltop Hoods working the mic) - Pressure
My Shit is fly, you can ask anyone
(Hilltop Hoods working the mic) - Pressure

Cunts here they at a Hilltop Hoods Show
Hilltop Hoods Represent Represent
With a six pack of pale listen to the hoods and most that dabble
blues boys prevail
(Hilltop Hoods) x 2
Pull strings you don't stop like the Hilltop Hoods
Minds kept like hilltops, that’s why our thoughts are elevated.
Hilltop Hoods, that’s a good vibe as good as the first time you saw the Hilltop Hoods live
The Hilltop Hoods wait a minute, no you no you aye aye aye aye you disloyal fool as bitch made punk
are you motherfuckers 'íght, ok ok ok alright, i run shit here you live here
yeah that’s right you better walk away, go on, walk away
cuz i am gonna burn this motherfucker down


Lyrics submitted by J0K3R

Working the Mic song meanings
Add your thoughts

1 Comment

sort form View by:
  • 0
    General Commentif you find any probs with these lyrics tell me. I am pretty sure that this is one of the only copies of the lyrics of this song on the internet. I had to do them myself. If you find and probs with it just post em here, i will eventually check and fix them. I dunt know why i hadta post these lyrics the HTH rule they should be much bigger then they are at the moment. people should support local aussie talent.
    J0K3Ron July 16, 2005   Link

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top
explain