Hey Daphne
Yeah Debbie?
You know who I saw the other day?
Who's that?
That boy, you know the one with the eyes...
Shit you mean the one with the ass?
He is so dreamy
he is so fuckin hot
And he's always saying the sweetest things,
I know, like the other day he was telling me how pretty I was and how much he likes my ass, but you know, sometimes, I wish that he would just...

Shut up and stick, just stick it in!
shut up and stick it in! stick, just stick it in! shut up and stick it in! stick, just stick it in! shut up and stick it in! stick, just stick it in! shut up and stick it in!

ay papi, damelo fuerte, quiero que me besas y que me muerdes las tetas, mis nalgas, y lo que tu quieras me gusta quando tu gritas electra y yo te chupo el... ay que rico, no me des un chiquito, quiero uno grande por detras y por delante, sigue asi me gusta, tu sabes que soy una nina sucia ven y toca me por todo mi cuerpo tu eres el nino de mis suenos....

you're my dreamboy, you suck my pussy every day, I'm really glad that your not gay, now I know that dreams come true...
you're my dreamboy, you came and filled my pants with joy, and I can smile again, cuz I know that you're gonna stick it in!

chorus

you're my dreamboy, I come clean boy, when I think about you I cream boy, when you look at me with those twinkly eyes, I get so wet between my thighs cuz boy you look so nice and sweet, I want you to stick me with your meat, you know how to show this ho a good time, you treat me right and know that I'm horny wanna ride your pony the one made out of balogna, oh my dreamboy can't you see, tonight you gotta run it up inside of me!



Lyrics submitted by killercutie

Stick It In song meanings
Add your thoughts

No Comments

sort form View by:
  • No Comments

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top
explain