"Sugar (Gimme Some)" as written by James Todd Smith, Jason Krause, Marlon Young, Dwayne Simon, Bobby Erving, Robert Ritchie, Matt Shafer and Fred Beuregard....
"Sugar (Gimme Some)"
(feat. Cee-Lo, Ludacris)

[Cee-Lo] Uh huh
[T-Dubl] Yeah
[Cee-Lo] Aw man I got a sweet tooth, can you dig it
[T-Dubl] After this one you gon need a root canal then
[Cee-Lo] I love sugar all of it
[T-Dubl] This one for all the clean, decent women
[Cee-Lo] Lay it on me girl
[T-Dubl] Pay Close Attention

[Hook: Cee-Lo]
She put that sugar on my tongue
she's gonna
Gimme gimme some
She put it right there on my tongue (Skeet Skeet)
Right there on my tongue (She turns me on, like no other)

[Trick Daddy]
And gimme some of your butter pecan
Put it right there on tip of my tongue, hold it
Right jeeeah
'cause baby, if I bite you
I bet you like it
French Vanilla's a hell of a flavor for me
With strawberries, two cherries and whipped cream
The best things are the wet dreams

And uh, the rest is just a flick without a sex scene
Or lee, I speak the truth
'cause the blacker the berry
The sweeter the juice
'cause, Florida oranges and Georgia peaches
When they nice and ripe, they the best for eatin'
Southern boys we crave for old slice of pie after they main course
So if you game for it
I came for it
I got a thing for ya
That I can't ignore

[Hook - 2X]

[Ludacris]
She put that sugar on my tongue, tongue
Yippie Yippie, Yum Yum
Goodie goodie gum drop
Put me in a tongue lock
Did it till my body went numb, numb
Laid her on her back, back
Turned her round, gave her bottom a smack, smack
She's a woman from the block with the best of weed
But I won't stop till I'm pullin out tracks, tracks
It was lust at first sight
And she couldn't help sayin that she wanted to get with me
And my size was just right
'cause she wanted a man with a little sec-you're-ity
Said I been around the world twice
And my name ring bells from Atlanta to Sic-i-ly
Said she wanted it all night
So put the bubbles in the tub and Ludacris in me

[Hook - 2X]

Yeah Yeah Yeah Yeeeah Yeeeah Yeah
Yeah Yeah

[Trick Daddy]
Sweetie you look so incredible
So delicious and so damn edible
All I need is some honey or syrup
With a lil' butter to rub down all your curves
And no need for the lemonade
Just a twist of lime and some grape cool-Aid
Can I call you Caramel?
'cause I'm bout to go coo-coo to taste your Coco Puffs
One bowl ought to fill me up
But that milk gotta be cold enough
So supper time that'll hold me up
I might choke myself if I don't slow it up, but
Honey, you look like a honeydew melon
Or strawberry with the whipped cream filling
Of the top part of the peach cobbler
But uh, the fruit platter ought to do me better

[Hook - 2X]


Lyrics submitted by oofus

"Sugar (Gimme Some)" as written by Bobby F. Ervin Frederick Louis Beauregard Iv

Lyrics © Kobalt Music Publishing Ltd., Universal Music Publishing Group

Lyrics powered by LyricFind

Sugar (Gimme Sone) (feat. Cee-Lo & Ludacris) song meanings
Add your thoughts

16 Comments

sort form View by:
  • 0
    General Comment"She put that sugar on my tongue, tongue
    Yippie Yippie, Yum Yum
    Goodie goodie gum drop
    Put me in a tongue lock
    Did it till my body went numb, numb
    Laid her on her back, back
    Turned her round, gave her bottom a smack, smack "

    Love that part! I fuccing love this song! What the fuck? No one has commented this song!
    PyroLova007on April 09, 2005   Link
  • 0
    General Commentlove this song too .. its so good ! ludacris's part is my favorite.. .good song !
    temptationon April 13, 2005   Link
  • 0
    General Commenthaha i usually hate rap..but this song is HOTT!!
    beautiful.disasteron April 14, 2005   Link
  • 0
    General Commentthis song rocks!She put that sugar on my tongue, tongue
    Yippie Yippie, Yum Yum
    Goodie goodie gum drop
    Put me in a tongue lock
    Did it till my body went numb, numb
    Laid her on her back, back
    Turned her round, gave her bottom a smack, smack
    you should try it. its alot of fun Lol.
    chels15on May 12, 2005   Link
  • 0
    General Comment:)
    kmk_natashaon June 10, 2005   Link
  • 0
    General Commentthere should be way more comments then this! what wrong with you people there is over 50 for the candy shop.come on poeple:(
    chels15on June 18, 2005   Link
  • 0
    General Commentyeah i like his song to, i figure that this website is more of a punk, rock sorta website, no rap has that many comments
    J0K3Ron July 15, 2005   Link
  • 0
    General CommentJ0K3R, what the hell is wrong wit u? have u seen 50 Cent's lyric page on this site? any way, this song is off the chains, i love this song, but what happened to Lil Kim's verse? hers is the best one, after Ludacris
    sweetnspicy656on July 19, 2005   Link
  • 0
    General CommentI love this song!! I like all kinds of music. I always keep my options open--glad I do I probably wouldn't have ever heard this song if I didn't. Sweet? is Lil Kim's part on the CD?
    jacquedaleon September 25, 2005   Link
  • 0
    General CommentSweetie you look so incredible
    So delicious and so damn edible.

    This is my fav part of the song.
    brunettechick88on January 01, 2006   Link

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top
explain