Know something about this song or lyrics? Add it to our wiki.
Yeah, that'll do it
Yeah, I love hip hop
I love this mutha fuckin hip hop game
This nigga here is a little nigga man
Stay in your mother fucking lane nigga
You fucking with the Don nigga
Folow me

Fifty, meet Fifty, he's the fakest thug you've ever seen
Curtis, Curtis Jackson, how come you can never ever be seen
Once I got you, I'm gonna get give you
My, My, 4 4 4 4
My, My, 4 4 4 4
My, My, 4 4 4 4
I'm going to give it to you baby, nice and slow

Fifty you goin to end up dead when you fuckin with crack
Talk about your girl pop off, where the fuck you be at
I see MJ in the hood more than Curtis
Matter of fact, this beef shit is making niggaz nervous
It's gonna be families grieving every sunday service
End up with your head popped off thanks to Curtis
But he dont care, he's still locked up in the house and shit
Steroid up and he wont come about that bitch
Is it me or does candy shop sound like magic stick?
In the video, this nigga fifty bout to strip
Shakin his ass, what the fuck is wrong with this nigga
Fifty don't make me
Oh yeah, you got sixty-five niggaz on your team
And they're not from Southside Jamaica, Queens
They're the boys in blue, and I'm just speaking the truth
Yeah we all see the bitch in you
Follow me

Fifty, meet Fifty, he's the fakest thug you've ever seen
Curtis, Curtis Jackson, how come you can never ever be seen
Once I got you, I'm gonna get give you
My, My, 4 4 4 4
My, My, 4 4 4 4
My, My, 4 4 4 4
I'm going to give it to you baby, nice and slow

Now let's take it back to Vibe awards
Where that nigga disrespect and then snuffed your balls
A minute ago, all I heard was G-G-G-Unit
Fifty niggaz ran and they didn't even do shit
That's a shame, I was sitting right in the front
Waiting for you niggaz to dunk
Where are all your guns and them teflon vests?
We them terror squad boys
You should know not to test us
Hate it or love it, The Game's on top
Now you jealous of him, when your shit going to stop?
You've seen me before
Yous a bitch nigga straight out of low cash
And they don't believe him, this nigga is so ass
You dissed lean back, said my shit was a dud
Now tell me, have you ever seen 'em up in the club?
No, no, no shawty
That's right, you see them more than you rappin
Now Fifty that ain't right

Fifty, meet Fifty, he's the fakest thug you've ever seen
Curtis, Curtis Jackson, how come you can never ever be seen
Once I got you, I'm gonna get give you
My, My, 4 4 4 4
My, My, 4 4 4 4
My, My, 4 4 4 4
I'm going to give it to you baby, nice and slow

I know what y'all thinkin man
Y'all thinkin JD gonna slam lyrically
This nigga be crazy for dissin' Fat Joe man
He really crazy tho
This nigga be walkin around with twenty cops talking shit on records
And never comin out of his house
Feel like he can't get touched man
I'm gonna respond one time, one time only
It ain't gonna be more songs for me man
This is for all the mutha fuckers who died of crack
Trust me, make a response ten thousand times
I ain't talkin back to that nigga
One thing I will promise you
That's it man
This is crack bitch
It's gonna be a real ugly summer man


Lyrics submitted by Soundspot

Fuck 50 song meanings
Add your thoughts

4 Comments

sort form View by:
  • 0
    General Comment"hate it or love it the Games ontop" ha ha
    datz cold he got 50 bad!!!
    DurbanPoISONon June 17, 2005   Link
  • 0
    General Comment"hate it or love it the Games ontop" ha ha
    datz cold he got 50 bad!!!
    DurbanPoISONon June 17, 2005   Link
  • 0
    General CommentMy money is on 50, He looks a little more tactically proficient than Fat Joe.. I would go for a flanking manouver 50. Plus he's telegraphed his weakness, a 44, hahaha. 3 words "rate of fire"!
    Klaymoreon March 31, 2006   Link
  • 0
    General CommentThe song's called My Fo Fo, plz comment on the real title if u ever know anything
    jamestmfbongon June 11, 2006   Link

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top
explain