"Like A Pimp (Remix) (Feat. Busta Rhymes & Twista)" as written by Lavell Crump, Chad L. Butler, Bernard J. Freeman and Barry E. White....
Real thugs get down on the floor
Real girls get down on the floor
Like a pimp!

By the time I hit the door
I saw hoes on the floor
Niggas dressed in suits
Tricking all they dough
Me? I'm a pimp
I ain't paying for no sex
Man I'd rather buy a car
Or a new Rolex
Cause I got street fame
So hoes flock like birds
I got one ho in the range
And one ho in the burbs
When I hit the club
I'mma be with David Banner
A thug ass nigga
With bad table manners
We act bad; my nigga what is y'all saying?
Like when we walk inside clubs
Niggas hold they gal's hand
Cause they know we run trains (choo! choo!) all night
How could your gal leave me
And be with you all night?
But it's all right
Cause you know we don't kiss
Like Too Short said:
"Bitches ain't shit"
I tried to told ya
That most girls really freaks
And this is how they got to
Make their money every week

Real thugs get down on the floor
Real girls get down on the floor
Like a pimp!

Step into club looking just like a pimp
We got cash, so we screaming out "shake something bitch!"
This is the song, tell the DJ put it on
Micheal Tyler made you shake
Sisqo made you show your thong
Bitch I'm dead wrong!
The playa from the crib
So get out on the floor
And girl, get it how you live
And since you so hot
Fuck it, show your pussy lips
You go to Tougaloo, but I know you still flip
Bitch, don't trip! Ain't a damn thing changed
I still love my queen
But bitches keep me to the game
So if you gotta ho, shake em up and let em go
And let them girls get down on the floor
Like a pimp!

Real thugs get down on the floor
Real girls get down on the floor
Like a pimp!

Now don't you hate them old
Lying ass hoes?
Smiling in your face
Wearing her best friend's clothes
I suppose they like the way me and Banner pimp
You can catch us at Pappadeaux
Eating steak and shrimp

Or you can catch us at E&J's pouring it up
Flip whipping Cali trucks
Girls licking my nuts
We some Southside pimps
And we ain't giving a fuck
Poke your girl up in the throat
And make her swallow the nut

We make em swallow the nut, so
Follow the truck: Lil Flip and David Banner
We got all of the bucks, and
All of they sluts and all of the hoes
So drop it like it's hot, girl
Touch your fucking toes

Go on, touch your toes, and
Make me a roll and go on - hit the mall
And buy me some clothes, mane
And if your boy trip, I'mma bust a clip
Y'all bitches can't fuck with me and Lil Flip!


Lyrics submitted by ruben

"Like a Pimp" as written by Chad L Butler Bernard Freeman

Lyrics © Universal Music Publishing Group, BMG RIGHTS MANAGEMENT US, LLC

Lyrics powered by LyricFind

Like A Pimp (Remix) (Feat. Busta Rhymes & Twista) song meanings
Add your thoughts

2 Comments

sort form View by:
  • 0
    General CommentI think this song is hilarious. Any time I hear it I bust up laughin
    graceofeden2002on November 22, 2004   Link
  • 0
    General CommentAnybody ever try and read the opening verse while listening to Twista spit? It's so damn hard to keep up with his flow!! Haha. He's nuts, one of the best rappers I've ever heard! I'm not someone who likes too much rap from this new age. I'm more of an old school rap fan: 2pac, Biggie, Dre, etc., but I don't even have that many songs by them. I do like this song though. It's pretty good, especially with the addition of Twista.
    SMooTHcriminaL11on September 27, 2011   Link

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top
explain