"You Never Met A Motherfucker Quite Like Me" as written by and Allen Collins R.j. Ritchie....
I've been on the cover of the Rolling Stone
I met the president when I was half stoned
I been so high I've gotten confused
I been beat down, broke and used
I drank with hank, talked blues with Billy
Rocked with Run sang with shotgun Willy
Went from small time philly to big time Bobby
From 3 day old chili to saki with wosabi

I'm home hey I'm home
You never met a motherfucker quite like me
Not like me, dida dada like me, hey like me

No more bein' poured drink specials at winners
Or being ignored by the think straight sinners
I used to smoke pinners while my moms made dinner
Now I smoke bombs and rock with Lynyrd skynyrd
No beginners here I'm a seasoned vet
Educated on jazz by my man Amed
Heard again my friend I been the world n back
But I'm Michigan boy can you feel that

And I'm home
You never met a motherfucker quite like me
Not like me, God damn like me, hey hey like me

Never thought I'd go as far in life as this
Never made par and I could give 2 shits
Never wanted sell cars cause my dad was a dick
Never wanted a guitar 'till I heard a lick like this

And from the depths of dixie to my northern spots
You know its time to rock when ole glory drops

I pimp through town with the top laid back
Black hat, fine blonde, cold pabst in my lap
I'll adapt
To any and all situations
Thats why the call me the pimp of the nation
Hey bitch you best believe I live in the woods not your world of greed
Might, a little weed might a little yeah
I'm so proud to be living in the USA

You've never met a motherfucker quite like me
Hey hey like me, da di da da stay like me, hey hey hey like me
You aint ever met and you aint never going meet
You never met a ,never met a ,never never never never met a
Motherfucker quite like me
You aint never met a mother like me
Hey you aint never never never never never met someone like me
(Hey hey)
Never met like me,
(Hey hey)
(Hey dude hey)
Never met a mother like me
(Come on, hey)
And you never, and never gonna never gonna meeeeeet
(Hey come on already)
You never meeeeeeeet
(Dude, theres more to life that just you)

Lyrics submitted by Metal6Hell6Maker6

You Never Met A Motherfucker Quite Like Me song meanings
Add your thoughts


sort form View by:
  • 0
    General CommentFirst off I am basing this off the VIDEO...
    When He Wipes his ass with Radiohead Toilet Paper he is stating how FUCKING RETARDED HE IS AND WISHING TO GOD HE WAS HALF AS GOOD AS RADIOHEAD.
    Throughout the rest of the song he proves what a white-trash piece of MOTHERFUCKING SHIT HE REALLY IS.
    Kid Rock, when will you stop trying to pretend you can play guitar and realize that your music is shit and only idiots listen to it...
    SMARTIE15on July 10, 2002   Link
  • 0
    General CommentWell if your a Rock fan you gotta love this song, I normally don't like cocky singers but this songs just chill.
    j0hnon August 16, 2002   Link
  • 0
    General Commentpiece of shit? first off, son, kid rock has some rocking songs. and secondly, kid can play the guitar, and he can play it pretty damn fine. the guy can copy joe fucking perry note for note! man joe fucking perry's licks would butt heads with the allmighty jimmy paige. ignorant assholes need to stay the fuck in the rap section
    zps2on March 07, 2003   Link
  • 0
    General Commentclearly this backwoods "jeenyus" has a point.."ignorant assholes need to stay the fuck in the rap section"...oh wait...RADIOHEAD ISN'T FUCKING RAP YOU INBREED SON OF A BITCH!

    this kid rock song sucks..plain and simple. kid rock always sucks. clearly a man that is 10,000,000 in line to get Pam Anderson and is the self proclaimed "Pimp of the nation" do't know a damn thing about music, he wishes he could sing & play even half as good as Thom Yorke.

    plus....why the fuck did he wipehis ass with Radiohead toliet paper? radiohead never insulted him or did anything to offend that redneck SOB. hell radiohead dosn't even play the same kind of music as "kid rock".....hmmmm whats the word i'm searching for that explains why kidrock is insulting something that is far far better than him...hmmmmm
    Ice Man26947on March 14, 2003   Link
  • 0
    General Commentwell, radiohead sucks...that might be why he did that
    Splinterguitaron April 03, 2005   Link
  • 0
    General CommentI happen to like Kid Rock and Radiohead. The song is nothing to do with Radiohead, its just the same as most other Kid Rock songs, telling you about his life in a mildly amusing way.
    The reference in the video is just a cheeky little dig at Radiohead, no big deal. I like both but theres obviously a difference in the kind of music they make. Radiohead take their music extremely seriously, where as Kid Rock although serious in some respects is just about him having a ball. Critics of Kid Rock often highlight that he has nothing to say and his songs all follow a similar theme, which is largely true. However there is no point in Kid Rock trying to be "inventive" like Radiohead because thats just not who he his.
    Dudditson June 08, 2005   Link
  • 0
    General CommentI think that Duddits got it exactly right. If he doesn't like radio head it's his choice. I saw an interview of Kid Rock and basically he just "doesn't get that type of music". I don't really listen to radiohead so I can't offer too much on them. As far as kid rock goes, the guy is genius in some twisted way. When people say "kid rock is a joke", maybe they're onto something because a joke makes people laugh. His music makes me laugh, in a good way. As ridiculous as some of it is it just makes me happy hearing it.

    Also, as far as his instrumental skills go, I can assure everyone that he can play almost every instrument on stage well, because i had the privilege of seeing him in concert. Simply amazing. He electrifies a coleseum like no other!
    GrandZ13on June 19, 2005   Link
  • 0
    General Commentok let me explain it to you all Kid mother fuckin Rock is cool and what the hell is a radio head?
    Neruon August 02, 2005   Link
  • 0
    General CommentKid mother fuckin Rock> radiohead

    what the fuck is a radio head anyway?
    Its me Its DDPon December 11, 2005   Link
  • 0
    General Commentradiohead are a shit band from britain,they are so shit you wont belive it
    ronaldo6on May 18, 2007   Link

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top