"You Got It (The Right Stuff)" as written by and Edwin Starr....
First time was a great time
Second time was a blast
Third time I fell in love
Now I hope it lasts
I can see it in your walk
Tell it when you talk
I can see it in everything you do
Even in your thoughts

You've got the right stuff, baby
Love the way you turn me on
You've got the right stuff, baby
You're the reason why I sing this song

All that I needed was you
Oh girl, you're so right
And all that I wanted was you
You made all
My dreams come true

[Chorus]
Oh, oh, oh, oh, oh
Oh, oh, oh, oh,
Oh, oh, oh, oh, oh
The right stuff
Oh, oh, oh, oh, oh
Oh, oh, oh, oh,
Oh, oh, oh, oh, oh
The right stuff

First kiss was sweet kiss
Second kiss had a twist
Your third and your fourth kiss
I don't want to miss
I can see it in your walk
Tell it when you talk
I can see it in everything you do
Even in your thoughts

You've got the right stuff, baby
Love the way you turn me on
You've got the right stuff, baby
You're the reason why I sing this song

All that I needed was you
In my life, you're so right
And all that I wanted was you
You made all
Every one of my dreams come true

[Chorus]

Girl, yeah baby
You know you've got the right stuff
And girl, yeah baby
You know you, you know you've got it girl

In my life, you're so right
You made all
You know what you did

[Chorus]


Lyrics submitted by numb

"You Got It" as written by Maurice Starr

Lyrics © EMI Music Publishing,

Lyrics powered by LyricFind

You Got It (The Right Stuff) song meanings
Add your thoughts

7 Comments

sort form View by:
  • 0
    General Commentoh yeah..............damn good lol:) lmao! I used to love these guys haha.....
    AmericanBeauty84on June 01, 2002   Link
  • 0
    General CommentME TOO! lil joey was so hot...now he's umm well kinda err...ew..HEY remember weird al's version "oh oh ohh, oh o-reo, what's in the middle? the white stuff!" haha greatness...
    KittySkizzerson June 16, 2002   Link
  • 0
    General Commenthaha i always jam this song out in my car, its great! I used to have all the new kids merchandise, the dolls, the sleeping bag, shirts etc. This stuff cracks me up.. The cornier the better!
    bodaciousbia84on August 17, 2002   Link
  • 0
    General CommentThis song was so fuckin' awesome when I was 12.

    Ok, I still rock it occasionally.
    kmk_natashaon December 07, 2005   Link
  • 0
    General CommentIt was sweet, when I was about 4 or 5 I had kick ass New Kids On The Block PJs and matching sleeping bag haha. Wow, I am a loser...
    Brittizzoon January 11, 2006   Link
  • 0
    General CommentLolsssss
    I love this, even if it is a couple of years dated (:
    han-xon March 29, 2008   Link
  • 0
    General Commentdude....I'm 15 and I don't really like todays music so stick with the '80s and '90s music. NKOTB are awesome, so thanks mom!
    tokyo_loveron May 17, 2010   Link

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top
explain