"New Millennium (What Cha Wanna Do)" as written by and Kevi Parris Fluellen.....
It's Cha Cha, Noontime
Shekspere, Nine-nine

What cha want to, what cha want to
What cha want to do
What cha want to yeah
What cha want to, what cha want to
What cha want to do

It's Cha Cha the Tuskadero the one they call most
I'm high post
So what I'm gonna sweat a broad for
Don't why'all know?
We ain't finished till it's almost
You gotta deal with a broad that ain't even 5'4?My live goal is to send three or four in the Tahoe
To your door, visit courtesy of Tuskadero
Now where they going, from Detroit, yeah the capital
Which made us national, seven miles with haters after you
They sure to catch you
The vendettas, trend setters, and Benz getters
With big cheddar fellas, pay bills and just met us
The big set up, the big let up inside their leathers
Tical fellas spray for the baby
If she tell ?m, blast half your middle or half your nickel
On command in general, imagine me on my menstrual
And these broads ain't exempt, they get it good as him
Probably worse if the baby have to reach down in her purse

1 ?Yo what cha want to do?
want to ride with, want to roll with the crew, get live with the crew?
In 99, it's time to shine with the crew
Yo what cha, what cha want to do?
What cha want to do?
want to ride with, want to roll with the crew, get live with the crew?
In 99, it's time to shine with the crew
Yo what cha, what cha want to do?

Why every time I leave the driveway why'all playas get sick
Is it cause I'm 18 with this four point six?
Come on why'all, why'all gotta admit I'm looking good in my whip
Couple carats in the air, twenty-seven on the wrist, you pissed
And I can tell by the way that you wav


Lyrics submitted by KungFuChica

"New Millennium (What Cha Wanna Do)" as written by N Briggs. Kevi

Lyrics © BMG RIGHTS MANAGEMENT US, LLC

Lyrics powered by LyricFind

New Millennium (What Cha Wanna Do) song meanings
Add your thoughts

No Comments

sort form View by:
  • No Comments

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top
explain