"Dope Little Song" as written by Michael Louis Diamond, Adam Nathaniel Yauch and Adam Horovitz....
It's like that y'all and you don't quit (x4)
Like Frankenstein or Count Dracula
I grab the mic and then I fuck it up
I never settle for less and that's a fact
I'm lettin' you know we not the wack wack
We're nice and all that (c'mon) and I'm a keep goin' (yup)
Bound to make money off the shit that I'm growing

Like that y'all and you don't quit
Keep it on y'all rock the sure shit

I put the pen to the paper and I went off
I'm dropping knowledge and wisdom like a mad head dog
Step into the function 'cause I'm representing
Lyrics on the brain and they sit fermenting
I try to go and learn the give and the go
Free up my mind let loose with the lyric flow
Trying to get frank get back, get back, right
Trying to stay positive and feeling allright

It's like that y'all and ya don't quit

So pass the pen and then pass the pad
Like DJ Run there was nothin' ever like (??)
The sex rhyme kid is back in the panic
Gonna drop the ball on my damn mechanic
Fuckin' up my Nova, (naw) fuckin' up my life, (shit)
Fuckin' with my world, cause he's fuckin' with the pipe (aw damn)
Like the saying goes, you gotta call and duke it off
Ask Juanito, he'll tell you all about it

Gettin' rhymed in the mind, two hits in a car
Put my pager on private, jerk myself off,
Weight on my shoulders and now I'm stressin'
Gotta get back and count my blessings
Stuck on my cellular, I can't get off
This ride is in motion and I can't get let off
Get my penis stuck __(? in crack?)__ and my balls rotated
Realized I was trying to get my brain notated

It's like that y'all and ya don't quit (x4)


Lyrics submitted by The Marine

"Dope Little Song" as written by Adam Nathaniel Yauch Adam Horovitz

Lyrics © Universal Music Publishing Group

Lyrics powered by LyricFind

Dope Little Song song meanings
Add your thoughts

1 Comment

sort form View by:
  • 0
    General CommentI'm not sure why this song was left off Ill Communication. And furthermore, why I never heard it until 2009. I hope there are more gems like this waiting to see the light of day.
    kanoe13on June 15, 2012   Link

Add your thoughts

Log in now to tell us what you think this song means.

Don’t have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. It’s super easy, we promise!

Back to top
explain